ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : چهارشنبه 12 شهریور 1393 - ساعت 11:41:18
چاپ خبر

خواننده پاپ برای صلح و محیط زیست می‌خواند

<p class="MsoNormal" dir="RTL"><font face="Droid Arabic Naskh" size="2">روزبه نعمت اللهی خواننده موسیقی پاپ کشورمان تازه ترین کنسرت خود را با شعار «انسان و زمین را رعایت کنیم» و با هدف حمایت از صلح و محیط زیست برگزار می کند.</font></p>

نعمت اللهی.jpgروزبه نعمت اللهی خواننده موسیقی پاپ کشورمان تازه ترین کنسرت خود را با شعار «انسان و زمین را رعایت کنیم» و با هدف حمایت از صلح و محیط زیست برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، این خواننده با اعلام این خبر توضیح داد: کنسرت شهریور ماه با شعار «انسان و زمین را رعایت کنیم» و با هدف «حمایت از صلح و حفاظت از محیط زیست» برگزار خواهد شد تا شاید تلنگری برای همه ما باشد. نکته مهمی که بسیاری از ما فراموش کرده‌ایم و باید مد نظرمان باشد، این است که زمین پس از ما هم برقرار است و نسل‌های بعد از ما هم به زمین و آنچه در آن است احتیاج دارند.

نعمت الهی از تمهیدات ویژه برای طراحی دکور صحنه کنسرت خبر داد و گفت: در این کنسرت برنامه ویژه ای را تدارک دیده ایم که تا کنون در کنسرت‌های پاپ اتفاق نیفتاده و حتم دارم موجب غافلگیری تماشاگران می شود.

روزبه نعمت الهی همراه با ارکستری به رهبری سهیل بیانی‌مهر، 18 شهریور 1393 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به اجرای زنده خواهد پرداخت و قطعاتی از آلبوم‌ها و تک آهنگ‌هایش را اجرا خواهد کرد.

روزبه نعمت الهی ,کنسرت ,کنسرت روزبه نعمت الهی ,کنسرت روزبه نعمت الهی برای حمایت ازصلح ومحیط زیست ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,258
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500