ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : دوشنبه 17 شهریور 1393 - ساعت 12:49:08
چاپ خبر

30 مهرماه کنسرت احسان حق شناس

<font face="Droid Arabic Naskh" size="2">خواننده آلبوم «فرکانس» پس از انتشار قطعه جدیدش «کجا میری؟!» و استقبال از این قطعه درباره فعالیت‌های جدیدش توضیحاتی را ارائه کرد.</font>

حق شناس.jpgخواننده آلبوم «فرکانس» پس از انتشار قطعه جدیدش «کجا میری؟!» و استقبال از این قطعه درباره فعالیت‌های جدیدش توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش «موسیقی ما»، احسان حق‌شناس درباره جدیدترین فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی گفت:‌ «تک قطعاتی را در صف انتشار دارم و قطعه‌ای که با همکاری «یاس» تولید شده را به زودی منتشر خواهم کرد. کنسرت 30 مهر هم در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی قطعی شده است.»

این خواننده درباره پیش بینی هایش برای این کنسرت و برنامه ریزی‌های انجام شده نیز گفت: «این بار تصمیم گرفته‌ام که پیش از برگزاری این برنامه هیچ توضیحی درباره‌اش ندهم و فقط روز برنامه همه حاضرین در سالن شاهد اتفاقات این کنسرت باشند. همه چیز در سکوت کامل پیش خواهد رفت و در واقع راحت اگر بخواهم به تو جواب بدهم باید بگویم: هیچ حرفی درباره این کنسرت ندارم!».

حق شناس درباره تجربه حضورش در نخستین آلبوم گروهی دوران فعالیت هنری‌اش «من و ما» میز گفت:‌»تجربه خوبی بود هر چند هنوز زود است بشود درباره واکنشها به این آلبوم حرف زد.»

گفتنی‌ست در روزهای آینده اطلاعات دقیق بلیت فروشی کنسرت 30 مهر «احسان حق شناس» اعلام خواهد شد.

احسان حق شناس ,کنسرت ,کنسرت احسان حق شناس ,کجامیری ,ککجامیری احسان حق شناس ,آهنگ جدیداحسان حق شناس ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,241
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500