ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : سه‌شنبه 25 شهریور 1393 - ساعت 10:00:14
چاپ خبر

وحید تاج در شیراز و کرج می‌خواند

<font size="2" face="Droid Arabic Naskh">وحید تاج اواسط مهرماه سال جاری در شیراز و کرج به اجرای برنامه می‌پردازد.</font>

وحیدتاج.jpgوحید تاج اواسط مهرماه سال جاری در شیراز و کرج به اجرای برنامه می‌پردازد.

وحید تاج، خواننده  گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت هستم و قرار است 11 مهرماه سال جاری به همراه یک گروه شیرازی در شیراز به صحنه روم.

به گزارش هنرآنلاین، این خواننده با اشاره به اینکه آهنگسازی قطعات به عهده کاوه پیمان است، درباره این کنسرت گفت: در این کنسرت قطعاتی در دستگاه چهارگاه و دشتی اجرا می‌کنیم که بخش اول این کنسرت به اجرای قطعاتی در دستگاه چهارگاه و بخش دوم این کنسرت به اجرای قطعاتی در دستگاه دشتی اختصاص دارد.

تاج در ادامه بیان کرد: همچنین قرار است 17 مهرماه سال جاری با ارکستر آهنگ در کرج به اجرای برنامه بپردازیم که پوریا جوان به عنوان آهنگساز و رهبر در این کنسرت حضور دارد.

این خواننده با اشاره به اینکه این کنسرت در سالن نژاد فلاح کرج برگزار می‌شود، تاکید کرد: در این کنسرت 12 قطعه اجرا می‌شود که بخشی از این کنسرت به اجرای قطعاتی از جواد لشکری و مهدی وحدتی اختصاص دارد.

وحید تاج در ادامه خاطرنشان کرد: قطعات این کنسرت در آواز بیات اصفهان و همایون است که با ارکستر مجلسی که شامل 40 نوازنده است به صحنه می‌رویم.

این خواننده گفت: در این کنسرت فقط از سازهای ایرانی استفاده می‌شود که این سازها شامل کمانچه، تار، سنتور، قانون، تنبک، دف و..... است.

تاج در پایان بیان کرد: همچنین چند اثر موسیقایی در دست انتشار دارم که این آثار در مراحل نهایی قرار دارد و به زودی روانه بازار موسیقی می‌شود.

وحید تاج در سال 1362 در دزفول متولد شد و در سنین نونهالی فنون ابتدایی موسیقی آوازی را نزد پدر و در کانون خانواده آموخت و پس از آن به شکل رسمی وارد این عرصه شد.

او در ادامه از محضر اساتید مشهوری همچون حمید رضا نوربخش، علی اکبر شکارچی، علی نقی افشارنیا بهره برد و پس از آن در کارگاه های آموزشی استاد "محمدرضا شجریان" شرکت و اکنون یکی از شاگردان برجسته این استاد بزرگ تاریخ موسیقی آوازی کشور محسوب می‌شود.

تاج دارای مقام نخست آواز جشنواره موسیقی خوزستان در سال 85، مقام نخست جشنواره موسیقی جوان کشور در سال 86 و چند مقام دیگرکشوری می‌باشد و حدود دو سال پیش نیز توانست با قطعه "پارسی" برگرفته از شاهنامه فردوسی در فستیوال بین المللی ایتالیا مقام نخست را کسب کند.

او فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته موسیقی در سال ۱۳۸۶و کارشناسی ارشد رشته آهنگسازی دانشگاه سوره در سال ۱۳۸۸است.

وحید تاج ,کنسرت ,کنسرت وحیدتاج ,کنسرت وحیدتاج درشیراز ,کنسرت وحیدتاج درکرج ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,629
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500