ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نازنین سطوتی
|
تاریخ : دوشنبه 7 مهر 1393 - ساعت 06:49:24
چاپ خبر

همکاری هشت خواننده با یکدیگر در کهکشانی ها

کهکشانی ها با همراهی ۸ خواننده منتشر شد.

8.jpgکهکشانی ها با همراهی ۸ خواننده منتشر شد.
اولین آلبوم «فیت» ایران به محوریت آروین صاحب و تهیه کنندگی فرزان ملک زاده، توسط شرکت هنر نمای پارسیان روانه مارکت موسیقی کشور شد.
این آلبوم که نمونه ای جدید از فعالیت های هنری در عرصه موسیقی است عوامل پر ستاره ای نظیر «بنیامین بهادری»، «رضا صادقی»، «حمید عسکری»، «مهدی یراحی»، «علی اصحابی»، «فرزان ملک زاده»، «اشکان ملک زاده»، «روزبه بمانی»، «فرید احمدی»، «امین بامشاد»، «مرحوم نیما وارسته»، «رضا تاجبخش»، «امید حجت»، «فیروز ویسانلو»، «پیام طونی»، «میثم مروستی» و «آرش اکبری» را در خود می بیند.
«عشق»، «تاراج»، «گاهی»، «من عاشق اون زندگی بودم»، «نرو نرو»، «نیستی»، «نفس»، «آتشکده» و «پایبند» نه قطعه آلبوم کهکشانی ها را تشکیل می دهند.
گفتنی است امسال، موسیقی کشور ۲ آلبوم گروهی را به خود دیده است که اولین آن آلبوم «من و ما»  بود که نسخه دوم آن نیز در حال تولید است. دومین آلبوم نیز «کهکشانی ها» بوده که از این نظر سال متفاوتی را در عرصه آلبوم های گروهی رقم زدند.
پیش از این نیز فرزان ملک زاده در گفتگو از این آلبوم به عنوان یکی از پر هزینه ترین آلبوم های سال یاد کرد. همچنین پیش از این دو تیزر متفاوت از این آلبوم منتشر شده که با استقبال خوبی نیز مواجه شده است.

کهکشانی ها-۸ خواننده - شرکت هنر نمای پارسیان-آلبوم-آلبوم کهکشانی ها-هشت خواننده-همکاری هشت خواننده- بنیامین بهادری-رضا صادقی-حمید عسکری-علی اصحابی-مهدی یراحی-امید حجت-پیام طونی- میثم مروستی-مارکت موسیقی-بازار موسیقی- پر هزینه ترین آلبوم های سال
آمار بازدید : 1,441
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500