ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نازنین سطوتی
|
تاریخ : دوشنبه 7 مهر 1393 - ساعت 07:20:54
چاپ خبر

پاروی بی قایق محسن چاوشی

آلبوم «پاروی بی قایق» با آهنگسازی و صدای محسن چاوشی نیمه مهر ماه از سوی تصویر گستر پاسارگاد منتشر خواهد شد.


آلبوم «پاروی بی قایق» با آهنگسازی و صدای محسن چاوشی نیمه مهر ماه از سوی تصویر گستر پاسارگاد منتشر خواهد شد.
آلبوم پاروی بی قایق نامی آشنا و نویدی از جدیدترین راه و مسیر هنری محسن چاووشی است. می توان به جرات گفت که هواداران این خواننده تا به حال به این اندازه تشنه ی شنیدن یک اثر از چاووشی نبوده اند. با این حال که این هواداران تجربه تحمل صبر زیاد و نداشتن خبری از سرنوشت آلبوم ۱۳ را داشته اند این بار در این البوم کاسه ی صبرشان به نوعی لبریز شده است! دلیل اصلی این حجم از توجه هواداران و بی تابی غیر قابل وصف آنان را می توان در توصیفات این خواننده و اطرافیان و عوامل این البوم از این اثر یافت.
چاووشی که به هواداران خود بسیار نزدیک است و اکثر رفتار ها و واکنش های آنان را خود از قبل پیش بینی می کند در میانه ی راه ساخت البوم جدیدش بارها به این نکته اشاره کرده است که در این البوم اثری برای واپسگرا ها ندارم! این کلمه ی واپسگرایی خود می تواند بحث های زیادی را در موسیقی داخل و شامل شود و مهمترین دلیل آن را می توان در علاقه ی برخی از هواداران خوانندگان به اثار قدیمی و ماندن در زمان خاص و سبکی خاص دانست. در صحبت هایی که با محسن چاوشی داشتیم می توانستیم درک کنیم که محسن به نوعی دیگر در مورد البوم جدیدش سخن می گوید و عشق و صلابتی خاص در بند بند کلماتش حس می شد.
این بار محسن چاووشی بدون ذره  ای غرور می گوید تازه شروع شده است! محسن چاووشی این نوید را به هواداران خود داده است که این راه و این مسیر را به خوبی اغاز کرده است و این البوم می تواند این امر را ثابت کند.
حال در میان این سکوت خبری از زمان دقیق انتشار البوم با پیگیری های انجام شده زمان انتشار البوم «پاروی بی قایق» بر اساس گفته محسن چاوشی در صفحه شخصی اش ۱۵ مهر ماه خواهد بود. بر اساس این گزارش «پاروی بی قایق» ۱۵ مهر در شهرستان ها و ۱۶ مهر در تهران توزیع خواهد شد.

آلبوم-آلبوم جدید-آلبوم جدید محسن چاوشی-آلبوم پاروی بی قایق-پاروی بی قایق محسن چاوشی-تصویر گستر پاسارگاد- محسن چاوشی-آلبوم پاروی بی قایق محسن چاوشی-پاروی بی قایق
آمار بازدید : 1,550
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500