ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نازنین سطوتی
|
تاریخ : سه‌شنبه 8 مهر 1393 - ساعت 13:28:58
چاپ خبر

دیدار پاییزی «محمد علیزاده» با مخاطبانش در سالن میلاد رقم خواهد خورد

<div>کنسرت «محمد علیزاده» در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.&nbsp;</div>

کنسرت «محمد علیزاده» در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد. 
این برنامه روز ۲۷ مهرماه و طی دو سانس روی صحنه می‌رود. آخرین کنسرت خواننده آلبوم «سورپرایز» روز ۱۴ شهریور در همین سالن برگزار شد. علیزاده در آن برنامه میزبان حضور «احسان» و همسرش «سولماز»، دو تن از مهمانان برنامه ماه عسل ۹۳ بود که این اتفاق بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشت. محمد علیزاده در آن برنامه تابلویی منقش به شعر «من از عشق بارون به دریا زدم» را به احسان هدیه کرد.
انتشار اختصاصی ویدئوی مربوط به این زوج بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشت و بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.
خالق قطعه «دلت با منه» این روز‌ها در تدارک تولید و انتشار آلبوم جدید خود است و احتمالا تا پیش برنامه ۲۷ مهرماه قطعه جدیدی را هم منتشر خواهد کرد. هنوز جزئیات دقیقی از این آلبوم در رسانه‌ها به شکل رسمی منتشر نشده است اما براساس گفته‌های جسته و گریخته این خواننده می‌توان دریافت کرد که حضور «علیرضا افکاری»، «میلاد ترابی»، «مرتضی پاشایی» و «مهرزاد امیرخانی» در این مجموعه قطعی به نظر می‌رسد.

کنسرت-کنسرت محمد علیزاده-محمد علیزاده-آلبوم سورپرایز-آلبوم-سورپرایز-احسان و سولماز-ماه عسل-احسان و سولماز ماه عسل-احسان-سولماز-من از عشق بارون به دریا -زدم- ویدئو- ویدئوی احسان و سولماز-دلت با منه-آلبوم جدید-آلبوم جدید محمد علیزاده-آلبوم جدید علیزاده-علیرضا افکاری-میلاد ترابی-مرتضی پاشایی-مهرزاد امیرخانی konsert-konserte alizade-konserte mohammad alizade-alizade-mohammad alizade-mohamad alizade-album-albom-ehasan-solmaz-sulmaz-ehsan va solmaz-ehsan va sulmaz-mah asal-mahe asal-ehsan va solmaze mah asal-ehsan va sulmaze mah asal-man az eshghe barun-man az eshghe baroon-video-video ehsan va solmaz-video ehsan va sulmaz
آمار بازدید : 1,797
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500