ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نازنین سطوتی
|
تاریخ : چهارشنبه 9 مهر 1393 - ساعت 13:46:17
چاپ خبر

فاضل نظری مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری شد

«فاضل نظری» طی حکمی از سوی محسن مومنی شریف به سمت مدیریت مرکز موسیقی این نهاد انقلابی و هنری منصوب شد. 

«فاضل نظری» طی حکمی از سوی محسن مومنی شریف به سمت مدیریت مرکز موسیقی این نهاد انقلابی و هنری منصوب شد. 
حکم انتصاب فاضل نظری به سمت مدیریت مرکز موسیقی حوزه هنری که از سوی محسن مؤمنی شریف رییس حوزه هنری صادر شده، به شرح زیر است:
«نظر به شایستگی‌های ارزشمند و تجربه‌های گرانقدرتان در مدیریت‌های پیشین، به پیشنهاد معاون محترم هنری، به موجب این حکم، با حفظ سمت در مشاورت اینجانب، به عنوان مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری منصوب می‌شوید.»
در بخش دیگر این حکم آمده است: «موسیقی در گفتمان انقلاب اسلامی گونه ای ناب و هنری اثرگذار برای بیان داشته ها و خواسته‌های بزرگ فرهنگی ایران اسلامی است. »
بی‌شک این زبان هنری در تراز هنر انقلاب اسلامی و در شکل فاخر خود با رویکرد به نقش محتوا و گنجینه گرانقدر ادبی این مرز و بوم آینه‌ای حقیقت نما و رسانه ای موثر برای ارائه اندیشه‌های متعالی و احساسات و عواطف زلال مردمان این سرزمین است.
ان شاءالله در پرتو توجهات حضرت ولی عصر (عج) و از رهگذر تلاش موثر جنابعالی و مجموعه ذیربط و همکاری همه مراکز ستادی و استانی حوزه هنری شاهد شکوفایی و بالندگی این هنر اصیل در کنار پویش و رویش نسلی پویا و متعهد به ارزش های انقلاب عزیز اسلامی باشیم.
در پایان لازم می دانم از تلاش های مجدانه آقای دکتر پیروز ارجمند رئیس پیشین مرکز موسیقی حوزه هنری تقدیر کنم و برای ایشان در مسؤولیت خطیر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موفقیت مسألت دارم.
دکتر فاضل نظری در سال ۵۸ در شهر خمین واقع در استان مرکزی متولد شد. تحصیلات اولیه خود را در شهر خمین وخوانسار گذرانده‌است. برای ادامه تحصیل در رشته‌های معارف اسلامی و مدیریت در دانشگاه امام صادق(ع) به تهران آمد و تحصیلات خود را در مقطع دکترای رشته مدیریت تولید و عملیات در دانشگاه شهید بهشتی ادامه داد.
از مسوولیت های او می توان به دبیری سه دوره جشنواره بین‌المللی فیلم صد ثانیه ای، دبیری علمی جشنواره بین‌المللی شعر فجر و عضویت در شورای علمی ادبیات انقلاب فرهنگستان زبان و ادب اشار ه کرد.
تاکنون از این شاعر، چهار مجموعه شعر «گریه‌های امپراطور»، «اقلیت»،«آن‌ها» و «ضد» توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده که هر کدام از این مجموعه‌ها به دلیل استقبال فراوان تا بیش از سی نوبت تجدید چاپ شده‌اند. سه مجموعه اول از مجموعه‌های شعری او توسط انتشارات سوره مهر در یک بسته‌بندی مجزا تحت عنوان «سه‌گانه شعری فاضل نظری» ارائه شده‌است. نظری پیش از این ریاست حوزه هنری استان تهران را بر عهده داشته و عضو شورای عالی شعر مرکز موسیقی و سرود وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ست.
همچنین گزیده اشعار وی در سال نود و دو در دو قطع رقعی و جیبی به همراه مقدمه‌ای درباره غزل به قلم او در انتشارات مروارید منتشر شده است.

فاضل نظری- مدیریت مرکز موسیقی حوزه هنری- رییس حوزه هنری- حوزه هنری- مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری- پیروز ارجمند-رئیس پیشین مرکز موسیقی حوزه هنری-وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی- موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی-گریه‌های امپراطور-اقلیت-آن‌ها-ضد- ریاست حوزه هنری استان تهران- fazel nazari-fazel nazary-hoze honari-hoze honary-piruz arjmand-pirooz arjmand-
آمار بازدید : 1,230
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500