ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نازنین سطوتی
|
تاریخ : جمعه 11 مهر 1393 - ساعت 00:54:19
چاپ خبر

آلبوم سوم دارکوب منتشر می‌شود

 گروه موسیقی دارکوب به سرپرستی همایون نصیری،سومین آلبوم خود را به زودی روانه بازار موسیقی می کند.

 گروه موسیقی دارکوب به سرپرستی همایون نصیری،سومین آلبوم خود را به زودی روانه بازار موسیقی می کند.
همایون نصیری، سرپرست گروه«دارکوب» و نوازنده گفت:درحال حاضر مشغول ضبط سومین آلبوم گروه دارکوب، هستیم و همه توان خود را بر تولید این آلبوم متمرکز کرده ایم و می کوشیم تا چند ماه آینده، این آلبوم را روانه بازار موسیقی کنیم.
وی با اشاره به اینکه هنوز نامی برای سومین آلبوم گروه دارکوب انتخاب نشده است گفت: این اثر موسیقایی ۱۰ قطعه دارد و خوانندگی بیشتر این قطعات را علی زند وکیلی برعهده دارد و دو قطعه از قطعات آن با صدای رضا کولاقنی اجرا شده است.
همایون نصیری در پایان با اعلام اینکه در سومین آلبومِ دارکوبی‌ها، تمام اعضای گروه «دارکوب» حضور دارند، گفت: این آلبوم در حال حاضر، در مرحلۀ ضبط است و پس از عرضه به بازار قصد داریم که کنسرت آن را برگزار کنیم.
همایون نصیری در سال ۱۳۸۱ گروه دارکوب را با تأکید بر سازهای ضربی ایرانی و خارجی، تأسیس کرد. این گروه از مجموعه‌ای از سازهای ریتمیک و ضربی مثل پرکاشن و دمام در کنار سازهایی چون گیتارباس، ترومپت، پیانو و کیبورد، گیتار فلامنگو، رامز، گیتارالکتریک، کمانچه، دی جی ریدو، ساکسیفون و سازهای محلی بوشهر بهره می گیرد. گروه «دارکوب» در سال ۸۶ با آلبومی به نام «دارﮐﻮب»، ﺣﻀﻮر ﺧﻮد را ﺑﻪ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﻣﻮﺳﯿﻘﯽ ﮐﺸﻮر ﻣﻌﺮﻓﯽ ﮐﺮد و با به کار گیری بازیگرانی چون مهران مدیری و حامد بهداد، توانست خیلی زودتر از آنچه تصور می شد، توجه مخاطبین را به خود جلب کند. آخرین اثر این گروه «لیوا» سال پیش روانه بازار موسیقی شد.

آلبوم-آلبوم موسیقی-آلبوم جدید-آلبوم جدید دارکوب-آلبوم جدید موسیقی-دارکوب-آلبوم جدید گروه دارکوب- گروه موسیقی دارکوب- همایون نصیری- بازار موسیقی-علی زند وکیلی - رضا کولاقنی- کنسرت- کنسرت گروه دارکوب-مهران مدیری-حامد بهداد-لیوا- album-albom-albome jadid-albume jadid-albome jadide goruhe darkoob-albume jadide goruhe darkoob-albome jadide goruhe darkub-albume jadide goruhe darkub-liva-lyva-goruhe darkoob-goruhe darkub-goroohe darkoob-goroohe darkub-homayun nasiri-bazare moosighi-ali zand vakili-alie zande vakili-konserte goroohe darkub-mehran modiri-mehran modiry-hamed behdad
آمار بازدید : 1,491
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500