ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نازنین سطوتی
|
تاریخ : دوشنبه 14 مهر 1393 - ساعت 03:41:21
چاپ خبر

سعید کرمانی:آلبوم من پرستاره ترین آلبوم امسال موسیقی پاپ خواهد بود!

یک خواننده زیر زمینی که طرفداران زیادی را نیز دارد، از انتشار نخستین آلبوم رسمی‌اش با حضور ستاره‌های موسیقی پاپ خبر داد.

یک خواننده زیر زمینی که طرفداران زیادی را نیز دارد، از انتشار نخستین آلبوم رسمی‌اش با حضور ستاره‌های موسیقی پاپ خبر داد.
سعید کرمانی که در سالهای گذشته فعالیت‌های زیادی را در حوزه موسیقی پاپ زیرزمینی داشته، با اخذ مجوزهای لازم، به جرگه خواننده‌های رسمی پیوسته و نخستین آلبوم این هنرمند با حضور چهره‌های شاخص موسیقی پاپ به زودی به بازار موسیقی کشور می‌آید.
سعید کرمانی در نخستین گفتگوی رسمی خود گفت: «اسم آلبوم من هنوز مشخص نشده ولی چهره‌هایی چون سیاوش صدری، کوشان حداد، مهران عباسی، رضا تاجبخش، پویان اعتصامی، امیر ابدی و... در بخش تنظیم‌های این آلبوم به من کمک کرده‌اند.» وی افزود: «کلیه اشعار و ملودی‌ها را خودم ساخته‌ام و در هفته آینده به همراه سیاوش صدری برای ضبط آکوستیک ساز‌ها به ترکیه سفر خواهیم کرد.»
این هنرمند در ادامه صحبت‌هایش گفت: «آلبوم به تهیه کنندگی خودم و با کمک دوستانه «سیاوش صدری»جمع شده و به احتمال فراوان برای انتشار از سوی دوست خوبم «مهدی کُرد» وارد بازار خواهد شد و مدیریت کنسرت‌های اینجانب نیز به عهده ایشان خواهد بود.» این خواننده درباره حضور برخی ستاره‌های موسیقی کشور دراین آلبوم نیز گفت: «به احتمال خیلی زیاد ستاره‌های موسیقی پاپ نیز در این آلبوم حضور خواهد داشت و آلبوم من پرستاره‌ترین آلبوم امسال موسیقی پاپ خواهد بود.»
کرمانی در انتهای صحبت‌های خود نیز گفت: «بعد از محرم و صفر اطلاعات تکمیلی این آلبوم منتشر خواهد شد و تیزر تصویری این آلبوم نیز به دوستداران موسیقی تقدیم خواهد شد. امیدوارم بتوانم نظر مثبت علاقمندان به موسیقی را تامین نمایم.»

آلبوم-آلبوم موسیقی-آلبوم جدید-آلبوم جدید سعید کرمانی-آلبوم جدید موسیقی-سعید کرمانی-سیاوش صدری-کوشان حداد-مهران عباسی-رضا تاجبخش-پویان اعتصامی-امیر ابدی-مهدی کرد album-albom-albome jadid-albume jadid-albome jadide saeed kermani-albume jadide saeed kermani-albome jadide saeed kermany-albume jadide saeed kermany-saeed kermani-saeed kermany
آمار بازدید : 1,563
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500