ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نازنین سطوتی
|
تاریخ : دوشنبه 14 مهر 1393 - ساعت 03:53:50
چاپ خبر

آرش کامور «امید سیمین» را با آواز وحید تاج ساخت

آرش کامور، آهنگساز و نوازنده کمانچه، به مناسبت بزرگداشت چهلمین روز درگذشت سیمین بهبهانی، شاعر بزرگ پارسی، تصنیف «امید سیمین» را از این شاعر، با صدای وحید تاج ساخت.

آرش کامور، آهنگساز و نوازنده کمانچه، به مناسبت بزرگداشت چهلمین روز درگذشت سیمین بهبهانی، شاعر بزرگ پارسی، تصنیف «امید سیمین» را از این شاعر، با صدای وحید تاج ساخت.
وی در خصوص ساخت این اثر گفت: خبر درگذشت بانوی شعر و غزل ایران زمین، جامعه ادبی و هنری کشور را در سوگ فرو برد و مرا نیز بسیار متاثر ساخت.
وی افزود: تصنیف «امید سیمین» را که از اشعار بسیار زیبای این شاعر و مورد علاقه شخصی خودم نیز بود آهنگسازی کرده و در چهلمین روز درگذشت وی، به علاقمندان اشعارش تقدیم می‌نمایم.
این آهنگساز در توضیح بیشتر در خصوص این قطعه، افزود: این تصنیف در آواز دشتی، ساخته شده و دوست عزیز و هنرمندم، وحید تاج نیز بخوبی این تصنیف را خواند.
کامور همچنین اظهار داشت: گرچه این شاعر، خود مبدع بسیاری از وزن‌های جدید در شعر پارسی بوده و سنگینی و پیچیدگی اوزان در بسیاری از شعر‌هایش به چشم می‌خورد، امآ اشعاری نیز دارد که بدلیل آهنگین و وزین بودن، چه از نظر مفهوم و چه از نظر ترکیب واژگانی برای کار آهنگسازان و خوانندگان دلنشین است و ویژگی دوم و بسیار برجسته سروده‌های این بانو نیز نگاه ویژه‌ای است که به ایران و فرهنگ ایرانی دارد و این ویژگی اشعار وی را هم تراز و همگن با جنس موسیقی ایرانی می‌سازد.
 وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با ساخت این تصنیف که نام آن برگرفته از همین شعر است بتوان ادای دینی به این بانوی بزرگ ادبیات و فرهنگ ایران زمین وعلاقمندان به آثار ایشان کرد.

موزیک-دانلود-دانلود موزیک-آهنگ-دانلود آهنگ-آهنگ امید سیمین-موسیقی-دانلود آهنگ امید سیمین-آهنگ جدید-دانلود آهنگ جدید-دانلود آهنگ جدید وحید تاج-دانلود آهنگ امید سیمین وحید تاج-آهنگ امید سیمین وحید تاج-امید سیمین وحید تاج-آهنگ جدید وحید تاج-وحید تاج-امید سیمین-دانلود آهنگ جدید آرش کامور-دانلود آهنگ امید سیمین آرش کامور-امید سیمین آرش کامور-آهنگ جدید آرش کامور-آرش کامور-دانلود آهنگ جدید آرش کامور-درگذشت سیمین بهبهانی-چهلمین روز درگذشت سیمین بهبهانی-بزرگداشت چهلمین روز درگذشت سیمین بهبهانی- music-moozik-muzik-music download-download-ahang-aahang-downloade aahang-downloade ahange omide simin-ahange jadid-aahange jadid-downloade ahange jadid-downloade aahange jadid-vahid taj-vahide taj-ahange jadide vahide taj-ahange omide simine vahide taj-ahange omide simine vahide taj-omide simin-omide symyn-arash kamvar-arashe kamvar-ahange jadide arash kamvar-ahange omide simine arash kamvar-ahange omide simine arash kamvar
آمار بازدید : 1,422
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500