ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نازنین سطوتی
|
تاریخ : دوشنبه 14 مهر 1393 - ساعت 04:47:07
چاپ خبر

سعدی با صدای محمد معتمدی به تئاتر می‌آید!

کارگردان اپرای عروسکی «سعدی» از حضور محمد معتمدی برای خوانندگی در نقش شیخ اجل،سعدی شیرازی خبر داد.

کارگردان اپرای عروسکی «سعدی» از حضور محمد معتمدی برای خوانندگی در نقش شیخ اجل،سعدی شیرازی خبر داد.
بهروز غریب‌ پور که این روزها در حال طی کردن مراحل تولید اپرای عروسکی «سعدی» است، درباره انتخاب خواننده ایفاگر نقش این شاعر بزرگ پارسی گفت: نقش اصلی اپرای عروسکی «سعدی» مشخص شد و قرار است محمد معتمدی خوانندگی نقش سعدی را در این اپرا بر عهده داشته باشد.
وی درباره دیگر نقش‌های اصلی این اپرا افزود:علی زندوکیل در نقش منصوربن حلاج، روشنک کی‌منش در نقش همزاد سعدی، سحر محمدی در نقش حنونه خواهر حلاج و مهرداد ناصحی در نقش فرعون در اپرای عروسکی «سعدی» حضور دارند و خوانندگی می‌کنند.
کارگردان اپرای «سعدی» با اشاره به ضبط اپرا همزمان با انتخاب خواننده‌ها، یادآور شد:بخش عمده‌ای از موسیقی کار توسط امیر بهزاد ساخته شده است. همچنین طراحی عروسک‌های اپرای «سعدی» هم توسط علی پاکدست انجام شده و ساخت آن‌ها نیز به زودی انجام می‌شود.
غریب‌ پور تأکید کرد:با وجود اینکه بودجه‌ای برای اپرای عروسکی «سعدی» تعلق نگرفته، با همت گروه کار را شروع کردیم و امیدواریم حمایت لازم برای تولید این اپرای عروسکی از گروه وجود داشته باشد تا اپرای «سعدی» را بهمن‌ماه سال جاری روی صحنه ببریم.
محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی پیش از این در اپراهای عروسکی «مولوی»، «عاشورا» و «حافظ» نیز با بهروز غریب‌پور و گروه تئاتر عروسکی «آران» همکاری داشته است. در حال حاضر اپرای «لیلی و مجنون» به زبان آذری توسط گروه «آران» در تالار فردوسی اجرا می‌شود.

اپرای عروسکی-اپرای عروسکی سعدی-سعدی-محمد معتمدی-سعدی شیرازی-بهروز غریب‌ پور-علی زندوکیل-مولوی-عاشورا-حافظ-گروه تئاتر عروسکی آران-لیلی و مجنون-گروه آران- operaye arusaki-operaye arusakie saadi-saadi-mohammad motamedi-mohammad motamedy-saadie shirazi-saadye shyrazy-behrooz gharibpoor-behruz gharibpur-ali zandevakil-molavi-ashoora-ashura-hafez-leili va majnoon-leli va majnun-goroohe aaraan
آمار بازدید : 1,158
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500