ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نازنین سطوتی
|
تاریخ : پنج‌شنبه 17 مهر 1393 - ساعت 12:32:45
چاپ خبر

کیارش حسن‌زاده و کامران تفتی اولین کنسرت دوصداییشان را اجرا کردند

کیارش حسن‌زاده و کامران تفتی اولین کنسرت دوصداییشان را در تالار بزرگ کشور به نفع کودکان بی‌سرپرست برگزار کردند.

کیارش حسن‌زاده و کامران تفتی اولین کنسرت دوصداییشان را در تالار بزرگ کشور به نفع کودکان بی‌سرپرست برگزار کردند.
جمعه ۱۱ مهر ماه نود و سه، کیارش حسن‌زاده و کامران تفتی بهمراه زانیار خسروی و مرتضی پاشایی برای کمک خیریه به نفع کودکان بی‌سرپرست در تالار بزرگ کشور کنسرتی را برگزار کردند. این کنسرت با اجرای زانیار خسروی آغاز و با اجرای مرتضی پاشایی به اتمام رسید. کیارش حسن‌زاده و کامران تفتی با ارکستر خود به سرپرستی محسن افشار بعنوان گروه دوم به روی سن امدند، بیشترین قطعات اجرا شده توسط این دو هنرمند از آلبوم «مکث» بود که البته این بار کامران تفتی علاوه بر دکلمه قطعات بصورت دو صدایی در کنار کیارش حسن‌زاده به خوانندگی پرداخت.
دکلمه و خوانندگی قطعه "رویایی می‌شه" را کامران تفتی به تنهایی انجام داد و کیارش حسن‌زاده نیز "جان مریم" را به یاد استاد فقیدش شادروان محمد نوری به تنهایی خواند که هر دو مورد تشویق فراوان حضار قرار گرفت.
در کل این اجرا بعنوان اولین کنسرت دو نفره این دو مورد توجه زیادی از طرف حضار قرار گرفت، بخصوص که کامران تفتی که در هنرپیشگی مسیر موفقی را پیموده، اینبار نیز در خوانندگی موفق بود.
حضور دکتر پیروز ارجمند در این کنسرت از آغاز تا پایان برنامه یکی از شاخصه‌های این کنسرت بود.

کنسرت-کنسرت کیارش حسن‌زاده و کامران تفتی-کنسرت جدید-کنسرت های جدید-کیارش حسن‌زاده و کامران تفتی-کنسرت جدید کیارش حسن‌زاده و کامران تفتی-کیارش حسن‌زاده-کامران تفتی-کودکان بی‌سرپرست-زانیار خسروی-مرتضی پاشایی-مکث-آلبوم مکث-رویایی می‌شه-جان مریم-محمد نوری-پیروز ارجمند- konsert-koncert-konserte kiarashe hasanzade va kamrane tafti-koncerte kiarashe hasanzade va kamrane tafti-konserte jadid-konserthaye jadid-koncerte jadid-koncerthaye jadid-kiarashe hasanzade va kamrane tafti-kyarash hasanzade va kamran tafty-kiarash hasanzade-kamran tafti-kyarash hasan zade-kamran tafty-koodakane bi sarparast-zaniar khosravi-morteza pashaee-max-albome max-albume max-royaee mishe-jane maryam-mohammad noori-pirooz arjmand
آمار بازدید : 1,991
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500