ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نازنین سطوتی
|
تاریخ : شنبه 19 مهر 1393 - ساعت 12:00:47
چاپ خبر

وداع ۱۴۰۰۰ نفری با «عاشقانه ها»!

پنجشنبه و جمعه هفتمین ماه از سال ۹۳، تالار بزرگ وزارت کشور میزبان خیل عظیم هواداران احسان خواجه امیری بود تا وداعی با شکوه با اجرای آلبوم «عاشقانه ها» داشته باشند.

پنجشنبه و جمعه هفتمین ماه از سال ۹۳، تالار بزرگ وزارت کشور میزبان خیل عظیم هواداران احسان خواجه امیری بود تا وداعی با شکوه با اجرای آلبوم «عاشقانه ها» داشته باشند.
کنسرت با قطعه «این حقم نیست» ازآلبوم «عاشقانه های» با ترانه ای از روزبه بمانی و ملودی علیرضا افکاری آغاز شد. سپس قطعات محبوبی چون «تاوان»، «لحظه»، «نابرده رنج»، «سلام آخر» و … اجرا شد.
 از جمله میهمانان ویژه کنسرت پنجشنبه شب می توان به اهورا ایمان، علیرضا کهن دیری، امید حاجیلی و زهرا عاملی اشاره کرد.
حواشی کنسرت:
  خواجه امیری پیش از معرفی امید حاجیلی از بِرَس سِکشِنِ گروه ارکستر خود تعریف و تمجید کرد و سپس از حاجیلی به عنوان بهترین نوازنده ترومپت یاد کرد.
نیمه های کنسرت، میلاد عمرانلو به همراه اعضای گروه آوازی تهران به روی استیج آمدند و قطعه ای از «مازیار» را با صدای احسان خواجه امیری اجرا کردند. سپس قطعه پر حاشیه «گنجشکک اشی مشی» که با آهنگسازی اسفندیار منفرد زاده و با صدای جاودانه فرهاد یکی از ماندگارترین قطعات تاریخ موسیقی پاپ است، را اجرا کردند. البته پیش از فرهاد مهراد، پری زنگنه نیز این قطعه را اجرا کرده بود.
احسان خواجه امیری که قرار بود در این کنسرت قطعاتی از آلبوم جدید خود را اجرا کند، تنها به پخش کلیپی از قطعه «تنهایی» با ترانه از «روزبه بمانی» اکتفا کرد.
صدا برداری نه چندان خوب در اکثر زمان های کنسرت به شدت محسوس بود.
وی پیش از اجرای قطعه «تاوان» علیرضا کهن دیری و اهورا ایمان را معرفی کرد و گفت: علیرضا کهن دیری یکی از بهترین قطعات زندگی من یعنی «سلام آخر» را ساخته و ترانه آن را نیز اهورا ایمان سروده است.
تنظیم برخی قطعات نیز با تغییر بعضی از اعضای گروه تغییر کرده بود که نمی شد از آنها به عنوان نقطعه عطف کنسرت یاد کرد
در پایان کنسرت طبق روال همیشگی بسیاری از هواداران چلوی درب بک استیج تجمع کرده بودند تا با خواننده محبوبشان عکس یادگاری بگیرند که موفق به این کار نشدند.
خواجه امیری بارها از هومن غفاری به عنوان بهترین درامر ایران یاد کرد و گفت که او هم اکنون استاد بسیاری از نوازندگان درامز است.
خواننده آلبوم «عاشقانه ها» ضمن معرفی زهرا عاملی به حضار، گفت: ترانه ای از خانم عاملی در آلبوم دارم که مجوز گرفتن همان قطعه نزدیک به ۲ ماه طول کشید.
لازم به ذکر است این کنسرت طی ۴ سانس و به همت موسسه «آوای هنر» در تالار وزارت کشور برگزار شد که به گفته احسان خواجه امیری آخرین کنسرت وی پیش از انتشار آلبوم «پاییز، تنهایی» که پس از محرم و صفر منتشر می شود. با احتساب ظرفیت ۳۶۰۰ نفری تالار وزارت کشور به این نتیجه می رسیم که هواداران خواجه امیری وداعی بالای ۱۴۰۰۰ نفری با آلبوم «عاشقانه ها» داشتند.
 اسامی گروه نوازندگان:
هومن نامداری : ساکسفون و تنظیم کننده
هومن غفاری: درامز مهراد هزار خوانی: گیتار باس محمد کاظمی: کیبورد سیامک کریم پور: ترومبون علی ضرابی: ترومپت کامیار ماندگاریان: ترومپت احسان نی زن: ویولن همایون نصیری: پرکاشن و نوازنده سازهای کوبه ای

کنسرت,کنسرت احسان خواجه امیری,کنسرت جدید,کنسرت های جدید,احسان خواجه امیری,کنسرت جدید احسان خواجه امیری,عاشقانه ها, آلبوم عاشقانه ها,این حقم نیست,روزبه بمانی,علیرضا افکاری,تاوان,لحظه,نابرده رنج,سلام آخر,اهورا ایمان,امید حاجیلی, konsert,koncert,konserte ehsan khaje amiri,koncerte ehsan khaje amiri,konserte jadid,konserthaye jadid,koncerte jadid,koncerthaye jadid,ehsan khaje amiri,khaje amiri,asheghaneha,albome asheghaneha,albume asheghaneha,in hagham nist,roozbeh bemani,alireza afkari,taavaan,lahze,naborde ranj,salame akhar,ahoora iman,omid hajili
آمار بازدید : 1,556
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500