ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نازنین سطوتی
|
تاریخ : پنج‌شنبه 1 آبان 1393 - ساعت 05:03:24
چاپ خبر

"حس نمادین" به بازار موسیقی می‌رسد

آلبوم موسیقی «حس نمادین» به آهنگسازی حسین اصلانی در ژانر کلاسیک توسط مؤسسه ارغنون به بازار موسیقی خواهد آمد.

آلبوم موسیقی «حس نمادین» به آهنگسازی حسین اصلانی در ژانر کلاسیک توسط مؤسسه ارغنون به بازار موسیقی خواهد آمد.
این آلبوم را که حسین اصلانی آهنگسازی کرده، بی‌کلام است و در ژانر کلاسیک ساخته شده است.
آلبوم «حس نمادین» ۱۳ قطعه دارد که از میان آنها می‌توان به قطعات «پل»، «چهارگاه برای پیانو»، «آن‌سوی تنهایی»، «قطعه‌ای برای پیانو»، « کوارتت زهی»، «تکنوازی برای فلوت»، «قطعه‌ای برای سازهای بادی برنجی» اشاره کرد.
بر اساس این گزارش، آلبوم موسیقی «حس نمادین» به آهنگسازی حسین اصلانی با اخذ مجوز از سوی دفتر موسیقی وزارت ارشاد، توسط مؤسسه ارغنون به بازار موسیقی خواهد آمد.
حسین اصلانی در سال ۱۳۴۰ به عنوان آهنگساز، تنظیم کننده و پیانیست در رادیو و تلویزیون مشغول به کار شد و برای بسیاری از خوانندگان و آهنگسازان صاحب نام از جمله زنده یاد محمد نوری، محمد سریر و فریدون شهبازیان قطعاتی را تنظیم کرد و در کنار آهنگسازی به‌طور پیوسته به تدریس و آموزش موسیقی مشغول شد.

آلبوم ,آلبوم موسیقی, آلبوم جدید ,آلبوم جدید حسین اصلانی,آلبوم جدید موسیقی ,حس نمادین,حس نمادین حسین اصلانی,حسین اصلانی,موسیقی کلاسیک,محمد نوری,محمد سریر,فریدون شهبازیان,album,albom,albome jadid,albume jadid,albome jadide hossein aslani,albume jadide hossein aslani,albome jadide hossein aslany,albume jadide hossein aslany,hese namadin,hese namadine hossein aslani,hese namadine hossein aslany,hossein aslani,hossein aslany,moosighie classic,mohammad noori,mahammad sarir,fereidoon shahbazian
آمار بازدید : 1,072
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500