ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نازنین سطوتی
|
تاریخ : یک‌شنبه 4 آبان 1393 - ساعت 07:09:14
چاپ خبر

کاشانی:موسیقی پاپ مانند طفل سر راهی است

یاحا کاشانی ترانه‌سرا گفت: ترانه به عنوان بخشی از موسیقی مهجور مانده و با موسیقی پاپ مانند طفل سر راهی برخورد می‌شود.

یاحا کاشانی ترانه‌سرا گفت: ترانه به عنوان بخشی از موسیقی مهجور مانده و با موسیقی پاپ مانند طفل سر راهی برخورد می‌شود.
یاحا کاشانی در خصوص ترانه و موسیقی پاپ گفت: ترانه اتفاقی است که جان دارد و بحث و بررسی ترانه به عنوان امری تخصصی و کارشناسانه باید جز به جز به آن توجه کرد و نمی‌توان به صورت کلی در مورد آن صحبت کرد.
وی در خصوص تکراری و غمگین بودن موضوع ترانه‌های اجرا شده گفت: ترانه یکی از ارکان اصلی موسیقی است و کارشناسان باید با برگزاری همایش و سمینارهای تخصصی درباره این موضوع بحث کنند.
کاشانی تصریح کرد: ترانه به ویژه در موسیقی پاپ مهجور واقع شده است و با موسیقی پاپ مانند طفل سر راهی برخورد می‌شود که هر طور دوست داشته باشند با آن رفتار می‌کنند.
وی عنوان کرد: سی سال از انقلاب می‌گذرد و تقریبا موسیقی پاپ کشورمان ۲۰ سال سابقه دارد،‌ اما با گذشت این مدت هنوز هیچ صنفی ویژه موسیقی پاپ وجود ندارد در حالی که برای همه حیطه‌های سینما به صورت مستقل صنف تشکیل شده است.
وی هم چنین در ادامه گفت: قابل بحث و تامل است که چرا با گذشت این مدت از موسیقی پاپ هنوز به تعداد صد نفر هم هنرمند موسیقی حرفه‌ای و صاحب نام نداریم، شاید بتوان یکی از دلایل آن را نداشتن سازمان و تشکلی در این زمینه دانست.
وی در خصوص نبود رابطه صمیمانه میان اهالی موسیقی و علت تشکیل نشدن صنف برای موسیقی پاپ گفت: اگر این موضوع نیز مطرح باشد، با دعوت وزیر ارشاد از هنرمندان صاحب نام موسیقی که این روزها پرکارند و اعضای گروه آن‌ها و جمع شدنشان در نشستی در کنار هم، هنرمندان یکدیگر را می‌بینند و اگر مشکلی با هم داشته باشند در آن جمع حل خواهد شد.
وی در پایان از همکاری فعلی خود با فرزاد فرزین، ماهان بهرام خانی و … در تولید آلبوم‌های جدید آن‌ها خبر داد.

یاحا کاشانی,ترانه‌سرا,موسیقی,موسیقی پاپ,ترانه,فرزاد فرزین,وزیر ارشاد,ماهان بهرام خانی,yaha kashani,yaha kashany,taranesara,moosighi,musighi,moosighie pop,musighie pop,tarane,farzad farzin,vazire ershad,mahan bahramkhani
آمار بازدید : 1,242
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500