ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نازنین سطوتی
|
تاریخ : سه‌شنبه 6 آبان 1393 - ساعت 04:15:46
چاپ خبر

فروتن هم صاحب آلبوم موسیقی می شود

«محمدرضا فروتن» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مدتهاست در عرصه موسیقی فعالیت می کند، از انتشار آلبوم موسیقی‌اش در نیمه اول پاییز امسال خبر داد.

e4ftxjou5uhlfiru3ew9.jpg«محمدرضا فروتن» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مدتهاست در عرصه موسیقی فعالیت می کند، از انتشار آلبوم موسیقی‌اش در نیمه اول پاییز امسال خبر داد.
فروتن با اعلام این خبر گفت: «این آلبوم به ترانه سرایی افشین یدالهی شامل هشت قطعه موسیقی است که قطعات آن توسط بابک زرین ساخته شده است.»
وی افزود: «تنظیم این قطعات را بابک زرین و سیروان خسروی به عهده داشته اند. تنظیم قطعاتی که به عهده بابک زرین بوده است همگی به صورت آکوستیک ضبط شده اند.»
این بازیگر درباره تاخیر در انتشار آلبوم مستقل خود گفت: «علاوه بر اینکه سرگرم کارهای سینمایی خود بودم، دقت و نظارت بیش از حدی که بر روی آلبوم داشتم موجب شد تا این آلبوم با تاخیر روبرو شود. امیدوارم بتوانم توقعات مختلف را برآورده کنم.»
محمدرضا فروتن در پایان خاطرنشان کرد: «آلبوم به تازگی مرحله تولید خود را به پایان رسانده و قرار است در آینده بسیار نزدیک که فکر می کنم بعد از محرم و صفر باشد روانه بازار موسیقی کشور شود.»
فروتن بازیگر سینما در آثار کارگردانان معروف و بزرگی چون مسعود کیمیایی، رخشان بنی اعتماد و کیومرث پور احمد بازی کرده است. وی همچنین چندین بار از جشنواره‌های مختلف ایرانی موفق به دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر مرد شده است.

انتشار آلبوم محمدرضا فروتن,آلبوم محمدرضا فروتن,محمدرضا فروتن,افشین یدالهی,بابک زرین,سیروان خسروی, مسعود کیمیایی,رخشان بنی اعتماد,کیومرث پور احمد,albome mohammadreza forootan,albume mohammadreza forootan,mohammadreza forootan,mohammad reza forutan,afshin yadolahi,babak zarin,sirvan khosravi,masood kimiaee,rakhshan banietemad,kiumars poorahmad
آمار بازدید : 1,205
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500