ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نازنین سطوتی
|
تاریخ : شنبه 17 آبان 1393 - ساعت 19:52:38
چاپ خبر

مرتضی پاشایی به ICU منتقل شد

مرتضی پاشایی خواننده محبوب موسیقی پاپ ایران روز جمعه با وخامت وضع جسمانی‌اش به بخش آی سی یو بیمارستانی در تهران منتقل شد.

مرتضی پاشایی خواننده محبوب موسیقی پاپ ایران روز جمعه با وخامت وضع جسمانی‌اش به بخش آی سی یو بیمارستانی در تهران منتقل شد.
این خواننده جوان موسیقی ایران در ادامه مبارزه با بیماری سخت، از چند روز پیش در بیمارستان بستری شد و در وبسایت خود همزمان با شبهای دهه اول محرم و عزاداری حسینی، خطاب به هوادرانش نوشته بود: سلام برای ادامه درمانم یه چند روزی بیمارستانم. هر سال تو این شبها جایی بودم که دلم می خواست. امسال قسمت نشد. شما که می رین به یاد منم باشین. دوستتون دارم تا ابد.
شادمهر عقیلی خواننده ایرانی مقیم آمریکا در پیامی که در سایت پاشایی منتشر شد نوشت: هنرمند خوب کشورمون مرتضی پاشایی عزیز که این روزها داره با بیماری میجنگه و در عین حال به کار و فعالیت هنریش ادامه میده.برایش آرزوی سلامتی میکنم و امیدوارم به زودی بتونه با سلامتی کامل بازهم مثل گذشته کارهای زیبا ارائه بده. مرتضی پاشایی در پاسخ به عقیلی هم پاسخ داد: ممنون از شادمهر عزیز برات آرزوی بهترین ها رو دارم.
رضا صادقی هم در پیامی نوشته بود: سلام به همه دوستان جانم، توى این شبهایى که به هر بهانه ایی وصل میشین این جوان با عشق و با هنر سرزمین رو دعا کنین، نمیدونم چرا ولى امشب یکدفعه دلم براش دعا کرد…. مرتضى پاشایى یک جوان با اخلاق که من قلبا دوسش دارم و صمیمانه دعا میکنم امشب براش، شماها هم با درون صاف و زیباتون براش از خدا سلامتى و ارامش بخواهین….. امین. مرتضی پاشایی هم چنین به صادقی پاسخ داد: ممنون از رضا صادقی عزیزم امیدوارم هرجا که هست موفق و پیروز باشه.
از سوی دیگر قاسم کویتی پور مداح و خواننده ترانه های حماسی و اجتماعی نیز جمعه شب در برنامه ای در شبکه سه سیما از مردم خواست برای سلامتی مرتضی پاشایی دعا کنند.
گفتنی اینکه مرتضی پاشایی متولد ۱۳۶۳ در تهران است و در رشته گرافیک تحصیل کرده است. وی فعالیت موسیقی را از ۱۴ سالگی با نواختن گیتار آغاز کرد. دلخوری، یکی بود یکی نبود، به خدا، بیا برگرد، تنهایی، آرزو، برو، عشق یعنی این، در دقیقه آخر، ستایش، مثل شیشه، جاده یک طرفه و یکی هست، نگران منی، قلبم رو تکراره و … از جمله آثار این خواننده جوان و مجبوب کشورمان است. حدودا از آذر سال ۹۲ پزشکان تشخیص دادند مرتضی پاشایی بیماری سرطان دارد.

مرتضی پاشایی,موسیقی پاپ,شادمهر عقیلی,رضا صادقی,قاسم کویتی پور,ستایش, نگران منی,قلبم رو تکراره,morteza pashaee,morteza pashaie,moosighie pop,musighie pop,pop music,shadmehr aghili,reza sadeghi,ghasem koveitipoor,setayesh,negarane mani,ghalbam roo tekrare
آمار بازدید : 1,398
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500