ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : یک‌شنبه 18 آبان 1393 - ساعت 10:35:49
چاپ خبر

˝دلم از راه پره˝ امیر تاجیک منتشر شد

امیر تاجیک، خواننده گفت: قطعه "دلم از راه پره" منتشر شد که علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت‌های معتبر و رسمی این قطعه را بشنوند.


TAJIK - Copy.jpgامیر تاجیک، خواننده گفت: قطعه "دلم از راه پره" منتشر شد که علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت‌های معتبر و رسمی این قطعه را بشنوند.
 تاجیک در ادامه بیان کرد: ترانه این قطعه توسط علیرضا آذر سروده شده است و آهنگسازی این اثر به عهده میلاد بابایی بوده است.
 این خواننده افزود: همچنین چند قطعه دیگر در دست تولید دارم که این آثار در مراحل نهایی قرار دارد و قرار است به زودی در فضای مجازی منتشر شود.
 امیر تاجیک از برگزاری کنسرت خود خبر داد و گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت هستم که قرار است بعد از ایام محرم و صفر در تهران به صحنه روم.
 این خواننده درباره این کنسرت خاطرنشان کرد: در این کنسرت قطعاتی از آلبوم "زندگی" را برای مخاطبان اجرا می‌کنم. همچنین بخشی از این کنسرت به اجرای قطعاتی از آلبوم‌های قبلی من با عنوان "زیر آسمون شهر" و "همکلاسی" اختصاص دارد.
 امیر تاجیک درباره قطعاتی که قرار است در این کنسرت اجرا شود، بیان کرد: در این کنسرت 10 قطعه اجرا می‌شود که نام بعضی از قطعات دستم رو بگیر، زندگی، ستاره، نم نم بارون، نامه، خواب عاشقانه و.... است.
 تاجیک در ادامه تاکید کرد: به احتمال زیاد در این کنسرت امید حجت، فیروز ویسانلو، حسین شریفی، ایمان جعفری، عماد نکویی، امید تاجیک و... به عنوان نوازنده با من همکاری می‌کنند.
 این خواننده در پایان گفت: در این کنسرت از سازهای پیانو، گیتار، بوزوکی، ساکسیفون، ترومبون، ویلون، کلارینت و سازهای الکترونیک استفاده می‌شود.
 امیر تاجیک فعالیت در عرصه موسیقی را از دهه 70 آغاز کرده است. از او آلبوم‌های "زیر آسمون شهر" و "همکلاسی" منتشر شده است. این خواننده پاپ اسفند ماه 1391 بعد از چند سال آلبوم "زندگی" را با آهنگسازی و خوانندگی خودش منتشر کرد که مسترینگ این اثر موسیقایی در کشور آلمان انجام شده است. انتشار این آلبوم با استقبال هواداران این خواننده مواجه شد.

امیر تاجیک,دلم از راه پره,علیرضا آذر,میلاد بابایی,زندگی,زیر آسمون شهر,همکلاسی,رادیو پدیده,RADIO PADIDE
آمار بازدید : 2,831
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500