ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : دوشنبه 19 آبان 1393 - ساعت 23:33:34
چاپ خبر

فردوسی‌پور: حال مرتضی پاشایی کاملا رو به بهبود است/ نود به کمک تکذیب شایعات پیرامون حال پاشایی آمد

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="text-align: justify; direction: rtl; unicode-bidi: embed;">عادل فردوسی‌پور با اشاره به شایعات مطرح شده پیرامون وضعیت مرتضی پاشایی در برنامه این هفته «90» گفت: حال مرتضی پاشایی کاملا رو به بهبود است.</p><div><br></div>

03602445525482688548.jpgعادل فردوسی‌پور با اشاره به شایعات مطرح شده پیرامون وضعیت مرتضی پاشایی در برنامه این هفته «90» گفت: حال مرتضی پاشایی کاملا رو به بهبود است.

به گزارش رادیو پدیده، فردوسی‌پور دقایقی پیش در برنامه تلویزیونی «90» با اشاره‌ای که به حال مرتضی پاشایی کرد، در این برنامه پربیننده تلویزیون خط بطلانی بر تمامی شایعات مطرح شده ساعات گذشته مبنی بر قطع علایم حیاتی وی کشید و تاکید کرد که این شایعات موجبات ناراحتی خانواده پاشایی را فراهم آورده است.

مرتضی پاشایی که از چندی پیش به خاطر شدت گرفتن بیماری سرطانش در بیمارستان بستری شده، پس از انتقال به ICU و ممنوع الملاقات شدن با شایعات بیشماری پیرامون وضعیتش رو‌به‌رو شده است و ساعاتی پیش پخش گسترده شایعه قطع علایم حیاتی وی در برخی سایت‌های خبری، موجی از نگرانی را در بین هوادارن و دوستان او برانگیخته است.

عادل فردوسی‌پور, مرتضی پاشایی, نود, برنامه تلویزیونی 90, 90, شایعه, تکذیب, سرطان,بیمارستان, بستری, ICU, رادیو پدیده, Radio Padideh, Radio Padide
آمار بازدید : 1,321
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500