ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : شنبه 24 آبان 1393 - ساعت 21:15:06
چاپ خبر

سامان احتشامی به صحنه می‌رود / موسیقی می‌تواند به دوران طلایی خود بازگردد

سامان احتشامی، نوازنده پیانو درباره وضعیت موسیقی گفت: متاسفانه وضعیت موسیقی در سال‌های گذشته وخیم‌ و این موضوع سبب شده است که فعالیت موسیقی‌دانان روز به روز کمتر شود در نتیجه این هنر به پرتگاه نزدیک شده است.


saman.jpgسامان احتشامی، نوازنده پیانو درباره وضعیت موسیقی گفت: متاسفانه وضعیت موسیقی در سال‌های گذشته وخیم‌ و این موضوع سبب شده است که فعالیت موسیقی‌دانان روز به روز کمتر شود در نتیجه این هنر به پرتگاه نزدیک شده است.
احتشامی در ادامه بیان کرد: موسیقی‌دان‌ها نیاز به حمایت دارند زیرا اگر پشتیبانی نشوند نمی‌توانند آثار خود را منتشر کنند. وضعیت نشر آثار موسیقی در وضعیت مناسبی قرار ندارد در نتیجه زمانی که آثار منتشر نشود موسیقی اصیل از ذهن‌ها محو خواهد شد.
این نوازنده پیانو با اشاره به اینکه اهالی موسیقی‌دان امنیت شغلی ندارند، خاطرنشان کرد: موسیقی‌دانان تمام عمر خود را در راه این هنر می‌گذارند ولی در پایان چیزی نصیب‌شان نمی‌شود، هنرمندان در حوزه‌های دیگر وضعیت بهتری دارند، زیرا موسیقی هیچ‌گاه به عنوان یک هنر شناخته و مطرح نشده است.
سامان احتشامی افزود: متولیان فرهنگی اگر جدی‌تر به موسیقی توجه کنند می‌توانیم آینده بهتری برای این هنر داشته باشیم. هنرمندان هم باید با انتشار آثار مناسب موسیقی را به دوران طلایی خود بازگردانند.
این آهنگساز با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید کمک بیشتری به موسیقی کنند، تاکید کرد: موسیقی باید شنیده شود و صدا و سیما باید شبکه‌ای را به هنر اختصاص دهد زیرا تنها از این راه می‌توانیم گوش مخاطبان را به شنیدن موسیقی خوب عادت دهیم.
این نوازنده پیانو در ادامه از برگزاری کنسرت خود با مجید ناظم‌پور خبر داد و گفت: قرار است بعد از ایام محرم و صفر به صحنه رویم که این کنسرت به دونوازی پیانو و ساز بربت اختصاص دارد. در این کنسرت قطعاتی از ساخته‌های خودم و مجید ناظم‌پور را برای مخاطبان اجرا می‌کنیم.
سامان احتشامی تا پیش از عید درگیر اجرای "ترانه‌های محلی" آخر تجربه نمایشی-موسیقایی محمد رحمانیان بود. احتشامی و علی زند‌وکیلی اجرا بخش عمده‌ای از موسیقی این نمایش را برعهده داشتند.
چند ماه پیش سامان احتشامی "شادی تو" را منتشر کرد که در آن به اجرای آثاری از محمد سریر پرداخه بود.

سامان احتشامی,پیانو , مجید ناظم‌پور,رادیو پدیده,radio padide
آمار بازدید : 1,197
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500