ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : دوشنبه 26 آبان 1393 - ساعت 09:08:09
چاپ خبر

آلبوم تصویری گروه دیوار منتشر شد

پویا نیک‌پور، خواننده و نوازنده پیانو گفت: آلبوم تصویری گروه دیوار 25 آبان ماه سال جاری روانه بازار موسیقی شد.


divar.jpgپویا نیک‌پور، خواننده و نوازنده پیانو گفت: آلبوم تصویری گروه دیوار 25 آبان ماه سال جاری روانه بازار موسیقی شد.
این نوازنده با اشاره به اینکه این اثر در سبک پانک - راک و سافت - راک است، افزود: آلبوم شامل چهار موزیک ویدیو از قطعاتی است که توسط اعضای گروه ساخته شده است. همچنین این اثر موسیقایی شامل موسیقی بی‌کلام نیز است.
نیک‌پور در ادامه بیان کرد: بخشی از این اثر به تصاویری از کنسرت‌های گروه و همچنین مصاحبه‌هایی با نوازنده‌ها اختصاص دارد. در این اثر موسیقایی یک قطعه توسط من آهنگ‌سازی شده است و آهنگ‌سازی سه قطعه دیگر به عهده بابک ریاحی‌پور و یاشار خسروی بوده است.
پویا نیک‌پور درباره کلیپ‌های تصویری این آلبوم خاطرنشان کرد: موزیک ویدیوهای این آلبوم را آرمین معصومی‌نژاد ساخته است و اشکان هاشمی نیز در ساخت آن‌ها با او همکاری کرده است.
این خواننده درباره اعضا و نوازندگان گروه تاکید کرد: در این اثر ایلیار خسروی (درام)، مسعود همایونی (گیتار الکتریک) و مهران فرشباف (پرکاشن)، بابک ریاحی‌پور (گیتار بیس) و یاشار خسروی (ساکسوفون) به عنوان نوازنده حضور دارند و جلیل حمیدی به عنوان نوازنده میهمان با گروه دیوار همکاری کرده است.
نیک‌پور درباره شکل‌گیری گروه دیوار گفت: این گروه با انگیزه‌های خوبی تشکیل شده و انگیزه اول از مسعود همایونی، من و یاشار خسروی شکل گرفت. من از بچه‌ها درخواست کردم که دور هم جمع شویم تا آلبوم "راه بی پایان" را روی صحنه اجرا کنیم. بعد از اینکه گروه تشکیل شد همه به این نتیجه رسیدند که این گروه ادامه یابد.
این نوازنده در ادامه افزود: این گروه برای ما یک زنگ تفریح بود ولی استقبال مردم را از این گروه دیدیم تصمیم گرفتیم به طور جدی به آن بپردازیم. نگهداری این گروه شرایط خاصی می‌خواهد زیرا باید از نظر مالی تامین شود و خط مشی کاری آن باید معلوم‌تر باشد تا بتواند در همه نقاط کشور و حتی خارج از کشور روی صحنه رود.
پویا نیک‌پور در پایان درباره سبک گروه دیوار بیان کرد: گروه دیوار متشکل از چند سبک است که به صورت پُلی‌استایل از آن یاد می‌شود. بیس و پایه موسیقی گروه، روی موسیقی راک سوار است و یک مقدار با "پراگرِسیو راک" تلفیق می‌شود و از سبک فانک در موزیک‌ها استفاده می‌شود. تا حدودی ورلد موزیک و نیو اِیج هم در کارها هست. در این چهار قطعه، این سبک‌ها شنیده می‌شوند.


پویا نیک‌پور,آلبوم راه بی پایان, ایلیار خسروی,مسعود همایونی,مهران فرشباف,بابک ریاحی‌پور,یاشار خسروی,رادیو پدیده,radio padide
آمار بازدید : 1,971
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500