ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : سه‌شنبه 27 آبان 1393 - ساعت 19:31:00
چاپ خبر

تولید آلبوم جدید گروه «سون» کلید خورد

کیارش پوزشی در تشریح تازه ترین فعالیت های گروه «سون» اینگونه توضیح داد: «با توجه به قرار داشتن در ماه‌های محرم و صفر فعلا برنامه ای برای برگزاری کنسرت نداریم اما به طور حتم بعد از این روزها برای برگزاری کنسرت در تهران و شهرستان‌ها برنامه های مختلفی داریم که طی هفته های آینده به صورت دقیق اعلام خواهد شد.»


seven.jpgکیارش پوزشی در تشریح تازه ترین فعالیت های گروه «سون» اینگونه توضیح داد: «با توجه به قرار داشتن در ماه‌های محرم و صفر فعلا برنامه ای برای برگزاری کنسرت نداریم اما به طور حتم بعد از این روزها برای برگزاری کنسرت در تهران و شهرستان‌ها برنامه های مختلفی داریم که طی هفته های آینده به صورت دقیق اعلام خواهد شد.»
وی درباره برگزاری کنسرت های خارجی این گروه نیز گفت: «دعوت هایی برای برگزاری چند کنسرت در کشورهای خارجی داریم که برخی از آنها تقریبا قطعی شده است اما به جهت اینکه تا زمان اخذ ویزا نمی توان به صورت قطعی اعلام نظر کرد بنابراین ترجیح می‌دهم اسامی این کشورها را نیز را بعد از صدور ویزا و طی مراحل اداری اعلام کنم.»
آهنگساز، نوازنده و خواننده گروه «سون» از آغاز تولید تازه ترین آلبوم این گروه خبر داد و گفت: «تمامی ترانه ها و ملودی های آلبوم آماده شده است اما ما هنوز سراغ تنظیم نرفته ایم که طی روزهای آینده نیز کارهای مربوط به تنظیم را انجام می دهیم و سپس ضبط استودیویی آثار را آغاز خواهیم کرد. تمام تلاش ما بر این است که یک آلبوم متفاوت نسبت به کارهای گذشته داشته باشیم که امیدواریم مخاطب نیز از آن رضایت داشته باشد.»
پوزشی در پایان بیان کرد: «یکی از ویژگی‌های گروه «سون» در این است که تلاش می کند برای گام گذاشتن در مسیرهای بعدی آهسته ولی محکم باشد و به همین دلیل اخبار کمتری از این گروه به گوش مخاطبان ما می رسد چراکه این شیوه فعالیتی است که ما را بر آن می دارد تا توجه بیشتری به ذائقه مخاطب داشته باشیم. ما برای تماشاگران و طرفداران گروه «سون» احترام ویژه ای قائل هستیم. با حضور پر شور آنهاست که برای ادامه فعالیت انگیزه پیدا می کنیم بنابراین بدانید که ما در هر کنسرت برنامه جدیدی را از همان آغاز کار برای مخاطبان در نظر خواهیم گرفت.»
گروه «سون» از جمله گروه‌های موفق سال‌های اخیر موسیقی پاپ کشورمان است. این گروه اواخر سال ۸۷ بود که اولین آلبوم رسمی خود با عنوان «با تو می‌مونم» را در بازار موسیقی منتشر کرد. انتشار این آلبوم در اولین گام فعالیت‌های حرفه ای این گروه سه نفره، گرچه از تبلیغات و اطلاع رسانی درستی برخوردار نشد اما توانست در ردیف یکی از آثار پرفروش بازار موسیقی پاپ آن سال‌ها قرار گیرد.
این گروه طی سال‌هایی که فعالیت چندانی در نشر آلبوم نداشت اجراهای زنده متفاوتی را هم در تهران و شهرستان تجربه کرد. ضمن اینکه اجرای تیتراژ پایانی سریال پرطرفدار «زمانه» به کارگردانی حسین فتحی از جمله کارهای ارائه شده این گروه جوان‌پسند طی سالهای اخیر است. «دوست دارم» عنوان تازه‌ترین آلبوم گروه موسیقی سون است که مرداد سال گذشته با ارائه ۹ قطعه صوتی و ۴ نماهنگ توسط موسسه ایران گام وارد بازار موسیقی شد.

کیارش پوزشی, گروه موسیقی سون,رادیو پدیده,radio padide
آمار بازدید : 1,245
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500