ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : شنبه 1 آذر 1393 - ساعت 20:26:10
چاپ خبر

آلبوم تصویری گروه «دیوار» سرانجام روانه بازار شد

آلبوم تصویری گروه «دیوار» سرانجام و پس از تاخیرهای مکرر به بازار عرضه شد. پکیج این آلبوم شامل یک دی وی دی تصویری با چهار موزیک ویدئو و یک سی دی صوتی است. گروه دیوار با حضور «بابک ریاحی پور»، «پویا نیکپور»، «مسعود همایونی»، «یاشار خسروی» و «ایلیار خسروی» از سال 91 به شکل جدی کار خود را آغاز کرد. آنها در همان سال کنسرتی را در تهران برگزار کردند. از همان زمان زمزمه هایی مبنی بر انتشار آلبوم این گروه شنیده می شد. اعضای گروه هم هر چند وقت یک بار تاریخی را مبنی بر انتشار این مجموعه اعلام می کردند. تا اینکه سرانجام روز 25 آبان در رسانه ها به عنوان زمان قطعی این امر مشخص شد. درگذشت زنده یاد «مرتضی پاشایی» باعث شد تا باز هم انتشار آلبوم دیوار با تعویق همراه شود.


divar2.jpgآلبوم تصویری گروه «دیوار» سرانجام و پس از تاخیرهای مکرر به بازار عرضه شد. پکیج این آلبوم شامل یک دی وی دی تصویری با چهار موزیک ویدئو و یک سی دی صوتی است. گروه دیوار با حضور «بابک ریاحی پور»، «پویا نیکپور»، «مسعود همایونی»، «یاشار خسروی» و «ایلیار خسروی» از سال 91 به شکل جدی کار خود را آغاز کرد. آنها در همان سال کنسرتی را در تهران برگزار کردند. از همان زمان زمزمه هایی مبنی بر انتشار آلبوم این گروه شنیده می شد. اعضای گروه هم هر چند وقت یک بار تاریخی را مبنی بر انتشار این مجموعه اعلام می کردند. تا اینکه سرانجام روز 25 آبان در رسانه ها به عنوان زمان قطعی این امر مشخص شد. درگذشت زنده یاد «مرتضی پاشایی» باعث شد تا باز هم انتشار آلبوم دیوار با تعویق همراه شود.
«بابک ریاحی پور»، نوازنده گیتار بیس عضو گروه دیوار، درباره این آلبوم گفت:«ما در سطحی کار می کنیم که خیلی در ایران پاپیولار نیست و سبک موسیقی ما کمترین طرفدار را دارد. روش ما این بود که بخواهیم چنین موسیقی را از طریق تصویر به مردم ارائه کنیم. به همین دلیل آلبوم ما شامل چهار ویدئو است و همراه با آن هم یک سی دی صوتی وجود دارد. سی دی صوتی هم شامل همان قطعاتی است که برای آنها ویدئو ساختیم. تصمیم ارائه قطعه صوتی را خیلی دیر اتخاذ کردیم و در ابتدا قرار بود که آلبوم فقط به صورت تصویری باشد. انتقاد برخی مخاطبان مبنی بر کم بودن قطعات صوتی کاملا صحیح است و عذرخواهی می کنم.»
او در ادامه افزود:«دی وی دی تصویری کاملا متنوع است و علاوه بر چهار ویدئو شامل گالری عکس، مصاحبه با اعضای گروه و بخش هایی از کنسرت گروه دیوار است. تمامی روند تولید این آلبوم توسط اعضای گروه دیوار انجام شد و هیچ هنرمندی دیگری ما را همراهی نکرد.»
ریاحی پور دلایل تاخیر در انتشار آلبوم گروه دیوار را هم اینگونه تشریح کرد:«به دلایل مختلفی پخش آلبوم با تاخیر همراه می‌شد. تهیه کننده ما شرکت «اکسیر نوین» است ولی آنها پخش کننده این کار نیست. یافتن شرکت پخشی که آلبومی در این سبک را پخش کند واقعا سخت است. به دلیل اینکه شرکت های پخش معمولا کارهای با کلام را در اولویت قرار می دهند. به سراغ هر شرکتی که می رفتیم به ما می گفتند که نوبت پخش نزدیک به شما نمی‌توانیم بدهیم زیرا آلبوم فلان خواننده در دست انتشار است. بخش عمده تاخیر به همین دلیل بود. اضافه شدن سی دی صوتی هم دلیل دیگر است زیرا باید برای آن هم مجوز جداگانه‌ای اخذ می‌شد. چند مرتبه اطلاع‌رسانی کردیم و آلبوم به مرحله انتشار نرسید و از این بابت از تمامی مخاطبان عذرخواهی می‌کنم. برخی شایعات مبنی بر اختلاف با تهیه کننده آلبوم را تکذیب می‌کنم و با ایشان هیچگاه مشکلی نداشتیم.»
او همچنین گفت:«آرزوی هر موزیسین است که کار او در میان قشر عامه هم طرفدار داشته باشد. ما می‌خواهیم حداکثر تعداد قشر مخاطبان خاص را جذب کنیم و طبیعتا انتظار نداریم که طرفداران تمام خوانندگان پاپ به آثار گروه دیوار گوش کند. هدف ما آن دسته از مخاطبان بود که دوست دارند با موسیقی درگیر باشند. یک نکته مثبت برای ما این است که اعضای گروه دیوار در ارکستر «بابک جهانبخش» هم حضور دارند. به دلیل حضور در کنسرت‌های این خواننده از نوعی تبلیغ نامرئی هم بهره‌مند بودیم. پیش‌بینی می کنیم که طرفداران بابک جهانبخش هم برای شنیدن آثار ما ترغیب شوند.»
این نوازنده با سابقه در پایان خاطرنشان کرد:«واقعا موسیقی به حمایت مردم نیاز دارد زیرا انتشار آلبوم برای ما هیچ سودی ندارد و فقط با حمایت مردم امکان تداوم انتشار آلبوم و آثار جدید وجود دارد. می‌دانم که قیمت این پکیج یک مقدار بالا است اما به هرحال مجموعه کاملی است و از طرفدارن درخواست دارم که نسخه اصلی این اثر را تهیه نمایند.»

آلبوم تصویری گروه دیوار,بابک ریاحی پور,پویا نیکپور,مسعود همایونی,یاشار خسروی,ایلیار خسروی,بابک جهانبخش,رادیو پدیده,radio padide
آمار بازدید : 1,506
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500