ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : شنبه 1 آذر 1393 - ساعت 21:56:00
چاپ خبر

همکاری مشترک حسین بهروزی نیا و کامران منتظری در یک اثر

کامران منتظری، نوازنده تنبک گفت: آلبوم "این سه خط بی‌انتها" اثری از گروه پژواک اوایل آذر ماه سال جاری روانه بازار موسیقی می‌شود.


kamran.jpgکامران منتظری، نوازنده تنبک گفت: آلبوم "این سه خط بی‌انتها" اثری از گروه پژواک اوایل آذر ماه سال جاری روانه بازار موسیقی می‌شود.
این نوازنده در ادامه بیان کرد: قرار است این اثر موسیقایی جمعه هفتم آذر ماه سال جاری در شهر کتاب فرهنگ رونمایی شود.
منتظری درباره این آلبوم افزود: این اثر بی‌کلام و شامل هفت قطعه است، در این اثر موسیقایی بیشتر از سازهای کوبه‌ای استفاده شده است.
کامران منتظری در ادامه خاطرنشان کرد: در این آلبوم نقش اصلی به عهده تنبک است و از 15 ساز کوبه‌ای از جمله کاخون، بندیر، دمام و.... استفاده شده است.
این نوازنده تنبک با اشاره به اینکه چند نوازنده میهمان در این اثر با گروه پژواک همکاری کرده اند، تاکید کرد: در این اثر حسین بهروزی نیا (عود)، همایون نصیری، مسعود حبیبی (تنبک)، شروین مهاجر (کمانچه)، پاشا هنجنی (نی) و... به عنوان نوازنده میهمان حضور دارند.
منتظری با اشاره به اینکه نوازندگان گروه پژواک از هنرجویانش هستند، گفت: در این آلبوم علی کبوک، فرزاد صابری، مهرداد فضلی پور، امید امیدوار، نیما نیزاری، کیوان عظیمی، آریا فرج نژاد و... به عنوان نوازنده با من همکاری کرده‌اند.
این نوازنده افزود: همچنین قرار است بعد از ایام محرم و صفر به همراه سیامک آقایی کنسرت "باز عشق" را در تهران و شهرستان‌ها اجرا کنیم.
کامران منتظری درباره این کنسرت خاطرنشان کرد: این کنسرت شامل دو بخش است و پنج قطعه در این کنسرت اجرا می‌شود که بیشتر قطعات در آواز ابوعطا و بیات ترک است.
کامران منتظری متولد ۱۳۵۹ است و تنبک نوازی را از سال ۱۳۶۷ شروع کرده و تحت نظر "نوید افقه" به فراگیری شیوه نوین تنبک نوازی پرداخت.
کنسرت‌های مختلف تک‌نوازی و گروه‌نوازی در داخل و خارج از کشور برگزار کرده است. از جمله اجراها می‌توان به فستیوال مورگن لند در شهر ازنابروک آلمان‌، کنسرت در شهر وایمار آلمان در برنامه بزرگ‌داشت حافظ و گوته، کنسرت به همراه گروه کر رادیو برلین‌ به رهبری "دیوید جونز" تور 2010 در کانادا و آمریکا، کنسرت در کشورهای قطر، امارات، روسیه,بلاروس، اتریش، چک و هم‌کاری با گروه کامکارها در موسیقی فیلم مستند ایران و هم‌چنین هم‌کاری با گروه‌های راز و نیاز، قمر و سواران اشاره کرد.
او همچنین از سال 1390 گروه کوبه ای پژواک را با چند تن از هنرجویان خود تشکیل داد که هم اکنون مشغول ضبط آثار خود با این گروه است.
دو‌نوازی تار و تمبک در آلبوم کوک سکوت به هم‌راه حامد فکوری، "هوای آفتاب" و "یار و دیار"، به هم‌راه گروه قمر با صدای سالار عقیلی، " طغیان"، "خواب خورشید" و "بادآباد" به همراهی میدیا فرج نژاد و البوم گاهی سه گاهی به آهنگسازی پویا سرایی با صدای محمد معتمدی از آثار این نوازنده تنبک است.



کامران منتظری,حسین بهروزی نیا و کامران منتظری,رادیو پدیده,radio padide
آمار بازدید : 1,329
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500