ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : یک‌شنبه 2 آذر 1393 - ساعت 10:35:14
چاپ خبر

گروه ˝آوای مهربانی˝ در تهران به صحنه می‌رود

سهیلا پورگرامی خواننده و سرپرست گروه آوای مهربانی گفت: گروه "آوای مهربانی" اواخر دی ماه سال جاری در تالار وحدت به صحنه می‌رود.


mehrabani.jpgسهیلا پورگرامی خواننده و سرپرست گروه آوای مهربانی گفت: گروه "آوای مهربانی" اواخر دی ماه سال جاری در تالار وحدت به صحنه می‌رود.
پورگرامی افزود: در این کنسرت با رپرتوار جدید به صحنه می‌رویم که هم‌اکنون در حال تمرین با اعضای گروه هستیم.
این خواننده درباره قطعات این کنسرت خاطرنشان کرد: در این کنسرت هشت قطعه اجرا می‌شود که نام آن‌ها ای دل من، سرمگوی، آوای عشق، یاران مستین، آیین مستان، سرو خرامان و… است.
سرپرست گروه آوای مهربانی از کنسرت دیگری خبر داد و افزود: همچنین در تدارک و برنامه ریزی برای برگزاری یک کنسرت مختلط هستیم که در این کنسرت قطعات سنتی-مدرن اجرا می‌کنیم و تمام قطعات توسط مهرداد پازوکی آهنگسازی شده است.
این خواننده تاکید کرد: : در این کنسرت سهیل سان احمدی (بم تار)، علیرضا مصدقی (سازهای کوبه ای) و مهرداد پازوکی (پیانو و کمانچه) به همراه گروه آوای مهربانی به اجرای برنامه می‌پردازند.
پورگرامی با اشاره به اینکه اعضای گروه هر هفته در حال تمرین هستند، گفت: در این کنسرت قطعاتی چون دلا بسوز، ای دل شیدا و… را اجرا می کنیم که اشعار آن از مولانا و فریدون مشیری است. همچنین تمامی قطعات در دستگاه اصفهان است.
گروه موسیقی آوای مهربانی سال ۱۳۷۴ به سرپرستی سهیلا پورگرامی تشکیل شد، در ابتدا به عنوان گروه مخصوص بانوان فعالیت خود را آغاز کرد و در جشنواره‌های مختلف شرکت کرده است.
اما از سال ۱۳۸۳ گروهی مختلط را تشکیل داده و از آن زمان هر سال در تالار وحدت به اجرای برنامه می‌پردازد.
تا به امروز دو آلبوم با عناوین "آوای مهربانی" و "وصل پروانه" از این گروه روانه بازار موسیقی شده است.

سهیلا پورگرامی ,گروه آوای مهربانی,پورگرامی,وصل پروانه,رادیو پدیده,radio padide
آمار بازدید : 1,247
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500