ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : سه‌شنبه 4 آذر 1393 - ساعت 14:40:36
چاپ خبر

سومین آلبوم «دارکوب» همچنان در مرحله تولید است!

«همایون نصیری» نوازندهء سازهای کوبه‌ای، آهنگساز و سرپرست گروه موسیقی «دارکوب» پس از انتشار آلبوم «لیوا» به همراه مجموعهء اجرایی خود، این روز‌ها را مشغول ضبط آلبوم سوم می‌باشند که این مجموعه با وجود خبرهای پیش‌تر منتشر شدهء درباره اتمام مراحل ضبط آن، ولی همچنان در میانهء راه است.


homayon.jpg«همایون نصیری» نوازندهء سازهای کوبه‌ای، آهنگساز و سرپرست گروه موسیقی «دارکوب» پس از انتشار آلبوم «لیوا» به همراه مجموعهء اجرایی خود، این روز‌ها را مشغول ضبط آلبوم سوم می‌باشند که این مجموعه با وجود خبرهای پیش‌تر منتشر شدهء درباره اتمام مراحل ضبط آن، ولی همچنان در میانهء راه است.
صمد طالقانی، مدیر برنامهء گروه «دارکوب» با اعلام این خبر گفت: «درحال حاضر همچنان در میانهء راه ضبط آلبوم سوم این گروه هستیم و انشالله طی یکی- دو ماه آینده مراحل فنی آن به پایان رسیده و پس از آن برنامه ریزی‌های بعدی را برای برگزاری کنسرت‌هایی همزمان با انتشار این اثر خواهیم داشت.»
طالقانی در خصوص جزئیات و ویژگی‌های این آلبوم عنوان کرد: «این مجموعه با سروده‌هایی از روزبه بمانی و حضور دو خوانندهء خوب کشورمان، «علی زند وکیلی» و «رضا کولغانی» در حال اجرا و ضبط است. اگر بخواهیم خیلی به این موضوع متمرکز شویم و اینگونه وانمود کنیم که این کار در فضایی کاملاٌ متفاوت و ویژه ارائه خواهد شد به نظرم جنبه‌ای تبلیغاتی خواهد داشت و ما از به کار بردن این الفاظ و نشانه‌های تبلیغاتی معمولاٌ اجتناب می‌کنیم. خصوصاٌ که به هر حال گروه دارکوب یا هر گروه دیگری به لحاظ ماهیتی عناصری را شامل می‌شود که نمی‌توان درآن‌ها تغییر ایجاد کرد. اما می‌توان عنوان کرد که طبیعتاٌ آلبوم سوم به نوعی بیانگر تکامل تک تک اعضای گروه در پروسهء زمانی ۸-۷ساله یعنی از ۱۳۸۶ تا به امروز است و قطعاٌ تغییراتی در تنظیم، انتخاب اشعار، انتخاب خواننده و… ایجاد شده، اما با‌‌ همان امضای همیشگی گروه که بر مخاطبان پوشیده نیست تولید می شود. در خصوص دیگر جزئیات دقیق‌تر آن در واقع باید بگویم از آنجا که هنوز به پایان کار نزدیک نشده‌ایم و چه بسا برخی قطعات رکورد شده در تولید نهایی آن گنجانده نشود، پرداختن به این موضوع را ترجیح می‌دهیم به زمانهایی دیگر موکول کنیم.»

همایون نصیری,گروه موسیقی دارکوب,آلبوم لیوا,سروده‌های روزبه بمانی,
آمار بازدید : 1,193
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500