ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : سه‌شنبه 4 آذر 1393 - ساعت 14:53:22
چاپ خبر

همنوازي پيانو و بربت در قالب يك كنسرت

احتشامي آهنگساز و نوازنده پيانوگفت: هم اكنون من و مجيد ناظم پور مشغول تمرين قطعاتي براي پيانو و بربت هستيم كه بتوانيم آنها را در قالب يك كنسرت در تهران به روي صحنه ببريم.

   

saman.jpgسامان احتشامي آهنگساز و نوازنده پيانوگفت: هم اكنون من و مجيد ناظم پور مشغول تمرين قطعاتي براي پيانو و بربت هستيم كه بتوانيم آنها را در قالب يك كنسرت در تهران به روي صحنه ببريم.
وي ادامه داد: اين قطعات از ساخته هاي من و ناظم پور است كه در كنار آنها يك تعداد ملوديهاي آشناي موسيقي ايران را نيز قرار داده ايم تا مردم از شنيدن اين اجرا بواسطه نداشتن خواننده خسته نشوند.
اين نوازنده درباره قرار گرفتن پيانو در كنار ساز بربت اظهار داشت: هدف ما اين است كه اصيل ترين ساز ايراني يعني بربت را در كنار ساز جهاني پيانو قرار داده و توانايي هاي اين ساز را نشان دهيم چرا كه به عقيده ما ساز بربت نيز همانند ديگر سازهاي دنيا براي خودش جايگاهي دارد و اگر تا كنون زياد ديده نشده به اين خاطر ديده نشدن سازها دركشورمان است.
احتشامي افزود: هدف ما اجراي موسيقي و نشان دادن قابليتهاي ساز بربت است اما تا كنون زمان برگزاري كنسرت مشخص نشده است.
وي درباره انتشار اين قطعات در قالب يك آلبوم گفت: متاسفانه هزينه انتشار آلبوم بسيار زياد است و هيچ گاه نيز با فروش اثر ، هزينه ها به هنرمندان باز نمي گردد . من از ابتداي سال 5 آلبوم در دست انتشار دارم  كه تا كنون توانسته ام  به خاطرمسائل مالي تنها 2 اثر را منتشر كنم و اين در حالي است كه سالهاي گذشته يك شركت موسيقي آثار را با قيمت خوب خريداري مي كرد و ديگر هنرمند دغدغه بازگشت مالي را نداشت.
اين آهنگساز در خاتمه خاطر نشان كرد: متاسفانه در شرايط كنوني هيچ شركتي آثار فرهنگي –هنري را نمي خرد و اگر اثري هم منتشر مي‌شود اين خود هنرمند است كه تمام هزينه ها را پرداخت كرده و مي داند هيچ برگشت مالي هم نخواهد داشت در واقع انتشار آلبوم تنها يك كارت ويزيت بسيار شيك براي يك هنرمند است.

سامان احتشامي, مجيد ناظم پور,سامان احتشامي آهنگساز و نوازنده پيانو
آمار بازدید : 1,073
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500