ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : سه‌شنبه 4 آذر 1393 - ساعت 16:07:34
چاپ خبر

طلسم دوری «ماهان بهرام خان» از بازار موسیقی شکست!

دومین آلبوم رسمی «ماهان بهرام خان» با عنوان «یک و یازده دقیقه – ۱:۱۱» پس از چند سال تاخیر، بالاخره صبح امروز چهارم آذرماه، توسط شرکت «آوای هنر» راهی بازار موسیقی کشور شد.


mahan.jpgدومین آلبوم رسمی «ماهان بهرام خان» با عنوان «یک و یازده دقیقه – ۱:۱۱» پس از چند سال تاخیر، بالاخره صبح امروز چهارم آذرماه، توسط شرکت «آوای هنر» راهی بازار موسیقی کشور شد.
بهرام خان با اعلام این خبر  گفت: «تقریباً تمام قطعات را در این اثر، خودم آهنگسازی و تنظیم کرده ام، البته شهاب رمضان آهنگسازی یک قطعه را عهده دار بوده و همچنین امیرحسین اویسی و امیرحسین حسینی نیز هرکدام یکی از قطعات را در آلبوم تنظیم کرده اند، شهاب رمضا و محمد کاظمی در کار ساخت ملودی ها همکاری کردند و سید محمد کاظمی، یاحا کاشانی، رضا راد، سید عاطفه ابراهیم تبار و مهدیه عرب نیز کار سرایش ترانه های آلبوم «۱:۱۱» را برعهده داشته اند.»
شایان ذکر است که اولین آلبوم رسمی ماهان بهرام خان، در سال ۸۷ با نام «من هنوز» راهی بازار شد و «یک و یازده دقیقه – ۱:۱۱» دومین آلبوم این خواننده محسوب می شود.
علاقه مندان برای تهیه این اثر به صورت نسخه اصلی می تواننده به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند.
برای شنیدن و دانلود این قطعه, اینجا کیلیک کنید.
دومین آلبوم رسمی ماهان بهرام خان,آلبوم یک و یازده دقیقه,
آمار بازدید : 1,346
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500