ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : چهارشنبه 5 آذر 1393 - ساعت 21:22:00
چاپ خبر

جای خالی ­خورشیدفر بر صحنه­‌ها نت سکوت خواهد نواخت

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور پیام تسلیتی درگذشت زنده یاد استاد علیرضا خورشیدفر نوازنده پیشکسوت موسیقی ایرانی را تسلیت گفت.، در پیام علی مرادخانی آمده است:


44.jpgمعاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور پیام تسلیتی درگذشت زنده یاد استاد علیرضا خورشیدفر نوازنده پیشکسوت موسیقی ایرانی را تسلیت گفت.، در پیام علی مرادخانی آمده است:
«شنیدن خبر درگذشت انسانی لایق، متین و هنرمندی چیره­دست همچون علیرضا خورشیدفر، در این روزهای سخت که اخبار ناگوار درگذشت هنرمندان عزیز به گوش می­رسد، بسیار تلخ بود. تردیدی در توانمندی او در نوازندگی نیست، اما سعه صدر و رفتار متین­اش باعث شد که به قلب همکاران و دوستانش راه پیدا کند. می­دانیم که این امر بسیار دشوارتر از هنرمند شدن است.
نه­تنها هنر خورشیدفر هرگز فراموش نخواهد شد، بلکه منش او در دل دوستان و شاگردانش خواهد ماند و از این پس جای خالی­اش بر صحنه­ها نت سکوت خواهد نواخت. خوشا به سعادت خورشیدفر که با تربیت نسلی از نوازندگان، نامش جاودانه شد. برای خانواده محترم خورشیدفر شکیبایی و برای شاگردانش ثابت­قدمی در راه استاد را آرزو می­ کنم.»
علیرضا خورشیدفر، نوازنده پیشکسوت کنترباس و از هنرمندان قدیمی ارکسترهای ملی و سمفنونیک، روز 5 آذرماه به دلیل سکته قلبی درگذشت.

درگذشت علیرضا خورشیدفر,علی مرادخانی,
آمار بازدید : 1,060
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500