ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : دوشنبه 10 آذر 1393 - ساعت 06:34:07
چاپ خبر

فستیوال بین‌المللی «صوفی» میزبان اجراهای «علیرضا قربانی» خواهد بود

«علیرضا قربانی» در فستیوال بین المللی «صوفی» روی صحنه خواهد رفت. این فستیوال با حضور گروه های موسیقی کشورهای مختلف به میزبانی کشور «پاکستان» برگزار می شود و علیرضا قربانی  نماینده کشور ایران است. «سامان صمیمی» (کمانچه)، «میلاد محمدی» (تار) و «زکریا یوسفی» «سازهای کوبه ای» اعضای گروه این خواننده هستند و قرار است آثاری که سامان صمیمی وظیفه آهنگسازی آنها را بر عهده داشته است اجرا شود. همچنین بداهه خوانی و بداهه نوازی بخش های دیگری از برنامه های این گروه خواهد بود. شهر «اسلام آباد» و روز چهارم دسامبر اولین مقصد قربانی است و او طی روزهای ششم و هفتم دسامبر هم در شهر «لاهور» اجرای برنامه دارد.


alireeeza.jpg«علیرضا قربانی» در فستیوال بین المللی «صوفی» روی صحنه خواهد رفت. این فستیوال با حضور گروه های موسیقی کشورهای مختلف به میزبانی کشور «پاکستان» برگزار می شود و علیرضا قربانی  نماینده کشور ایران است. «سامان صمیمی» (کمانچه)، «میلاد محمدی» (تار) و «زکریا یوسفی» «سازهای کوبه ای» اعضای گروه این خواننده هستند و قرار است آثاری که سامان صمیمی وظیفه آهنگسازی آنها را بر عهده داشته است اجرا شود. همچنین بداهه خوانی و بداهه نوازی بخش های دیگری از برنامه های این گروه خواهد بود. شهر «اسلام آباد» و روز چهارم دسامبر اولین مقصد قربانی است و او طی روزهای ششم و هفتم دسامبر هم در شهر «لاهور» اجرای برنامه دارد.
یکی از نکات حائز اهمیت پوستر اجراهای علیرضا قربانی در فستیوال صوفی، منقش بودن آن به ابیاتی از شعر قطعه «ارغوان» و «ای باران» به زبان فارسی است. بیوگرافی مختصری هم از او در ادامه این پوستر به چشم می خورد.
تیتراژ سریال «پرده نشین» با صدای علیرضا قربانی، جدیدترین حضور او در عرصه موسیقی داخل کشور است که مورد توجه مخاطبان هم قرار گرفته است. از سوی دیگر این خواننده همزمان مراحل تولید چند آلبوم را هم پیگیری می کند که از جمله شاخص ترین آنها می توان به آلبوم مشترک او و «همایون شجریان» به آهنگسازی «مهیار علیزاده» اشاره کرد. آلبومی که هنوز مراحل تولید آن به پایان نرسیده است اما در کانون توجهات مخاطبان و رسانه ها قرار دارد و اتفاقی نو در عرصه موسیقی ایران است.

فستیوال بین‌المللی «صوفی» ,علیرضا قربانی,همایون شجریان,مهیار علیزاده,alireza ghorbani
آمار بازدید : 1,269
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500