ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : شنبه 15 آذر 1393 - ساعت 10:02:03
چاپ خبر

کنسرت یانی در تهران مشروط به داشتن مجوز کتبی است

علی چراغعلی درباره وضعیت برگزاری کنسرت یانی در تهران گفت: از زمانی که خبر حضور یانی کریسومالیس در ایران مطرح شد ما به شدت مشغول هماهنگی‌های لازم با مراجع ذی‌صلاح برای برگزاری کنسرت این نوازنده و آهنگساز در تهران هستیم. حتی کار به جایی رسیده که رزرو سالن 12 هزار نفری آزادی برای اجرا نیز انجام گرفته و ما در این زمینه هم مشکلی نداشتیم. این در حالی است که مسئولان وزارت ارشاد هم موافقت‌های ضمنی خود را برای برگزاری این کنسرت اعلام کرده‌اند.


716102.jpgعلی چراغعلی درباره وضعیت برگزاری کنسرت یانی در تهران گفت: از زمانی که خبر حضور یانی کریسومالیس در ایران مطرح شد ما به شدت مشغول هماهنگی‌های لازم با مراجع ذی‌صلاح برای برگزاری کنسرت این نوازنده و آهنگساز در تهران هستیم. حتی کار به جایی رسیده که رزرو سالن 12 هزار نفری آزادی برای اجرا نیز انجام گرفته و ما در این زمینه هم مشکلی نداشتیم. این در حالی است که مسئولان وزارت ارشاد هم موافقت‌های ضمنی خود را برای برگزاری این کنسرت اعلام کرده‌اند.
وی ادامه داد: از چند روز گذشته فعالیت‌های ما برای برگزاری کنسرت آغاز شده و ما هم اکنون در مرحله استعلام‌های دولتی هستیم، به همین جهت از حالا تا زمانی که پاسخ استعلام‌های دولتی را از مراجع ذی‌صلاح دریافت نکنیم به هیچ عنوان نمی توانم درباره تاریخ دقیق کنسرت صحبتی کنم اما به محض اینکه مجوزهای لازم را به صورت کتبی دریافت کنیم، تاریخ برگزاری کنسرت را هم اعلام خواهیم کرد.
این تهیه کننده موسیقی که چندی پیش کنسرت کیتارو آهنگساز صاحب نام ژاپنی را در تالار وزارت کشور برگزار کرده بود، درباره سفر مدیر برنامه‌های یانی به ایران، توضیح داد: سفر مدیر برنامه های یانی به ایران مستلزم فراهم کردن شرایط لازم از جمله صدور مجوزهای کتبی است که به محض دریافت این مجوزها وی برای هماهنگی های لازم به ایران سفر خواهد کرد. کما اینکه تاکنون 42 عدد کپی پاسپورت هنرمندانی که قرار است در کنسرت ایران حضور داشته باشند به کشورمان ارسال شده و گروه آمادگی کامل دارد که با اعلام ما کارهای دیگر را برای حضور در ایران انجام دهد.
چراغعلی همچنین پیرامون برگزاری کنسرت این آهنگساز و نوازنده بین‌المللی در کیش، بیان کرد: جزیره کیش یکی از گزینه‌های ما برای برگزاری کنسرت یانی است اما اگر بتوانیم شرایط برگزاری اجرای برنامه را در تهران مهیا کنیم به احتمال بسیار زیاد کنسرتی در کیش برگزار نمی‌شود و گروه یانی فقط در تهران کنسرت خود را برگزار خواهد کرد.

علی چراغعلی,کنسرت یانی در تهران,
آمار بازدید : 1,369
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500