ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : شنبه 15 آذر 1393 - ساعت 20:47:43
چاپ خبر

رونمایی از اثر عاشورایی دولتمند خلف/فردا در سازمان فرهنگی هنری شهرداری

به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آلبوم عاشورایی "دوشنبه کربلا" با صدای دولتمند خالف خواننده شهیر تاجیكستان و بر مبنای اشعار آئینی بیدل دهلوی، حافظ و مولانا از سوی مدیریت امور موسیقی و سرود سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تولید شده است.


51406_635534764015950726_m.jpgبه نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آلبوم عاشورایی "دوشنبه کربلا" با صدای دولتمند خالف خواننده شهیر تاجیكستان و بر مبنای اشعار آئینی بیدل دهلوی، حافظ و مولانا از سوی مدیریت امور موسیقی و سرود سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تولید شده است.
آیین رونمایی از این اثر، یكشنبه 16آذرماه ساعت 10:30 با حضور حجت الاسلام شهاب مرادی "رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران" و جمعی از هنرمندان در محل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزارمی شود.
دولتمند خال‌زاده مشهور به دولتمند خالف موسیقی‌دان، نوازنده و خواننده اهل تاجیکستان است. او استاد موسیقی محلی جنوب تاجیکستان است او که "شش‌مقام" را در کنسرواتوار موسیقی دوشنبه آموخته است برای نواختن دوتار، قیچک و سه‌تار که از سازهای مشهور این منطقه هستند مشهور است.آهنگها و آوازهای او حالت صوفیانه دارند و بیشتر بر اساس اشعار مولوی تنظیم شده‌اند.

آلبوم عاشورایی دوشنبه کربلا,دولتمند خال‌زاده,شهاب مرادی
آمار بازدید : 1,080
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500