ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : یک‌شنبه 16 آذر 1393 - ساعت 10:00:09
چاپ خبر

مازیار فلاحی برای کنسرت آماده است/ تاخیر در صدور مجوزهای اماکن

محمد حاتم پور با اعلام این مطلب در تشریح جزییات کنسرت این خواننده پاپ توضیح داد: تمام برنامه ریزی های لازم برای برگزاری کنسرت مازیار فلاحی با اجرای آلبوم «ماه هفتم» و قطعات منتخب دیگر انجام شده و ما منتظریم که به محض دریافت مجوزهای لازم اقدامات لازم را برای بلیت فروشی انجام دهیم.


720089.jpgمحمد حاتم پور با اعلام این مطلب در تشریح جزییات کنسرت این خواننده پاپ توضیح داد: تمام برنامه ریزی های لازم برای برگزاری کنسرت مازیار فلاحی با اجرای آلبوم «ماه هفتم» و قطعات منتخب دیگر انجام شده و ما منتظریم که به محض دریافت مجوزهای لازم اقدامات لازم را برای بلیت فروشی انجام دهیم.
وی ادامه داد: طبق برنامه ای که از قبل پیش بینی کردیم قرار بر این بود که روزهای ششم، هفتم و هشتم دی ماه امسال کنسرت هایی را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار کنیم اما با توجه همزمانی اجرای روز هشتم کنسرت با برگزاری جشنواره موسیقی ققنوس بعید می دانم که بتوانیم کنسرت ها را در زمان تعیین شده برگزار کنیم کما اینکه هم اکنون در زمینه صدور مجوز اداره اماکن نیز تاخیری که پیش آمده که باید بر اساس آن نسبت به اعلام دقیق برنامه اقدام کرد.
مدیر موسسه آوای فروهر درباره تاخیری که برای صدور مجوز اماکن پیش آمده است، توضیح داد: خوشبختانه طی یک سال گذشته مجوزهای دفتر موسیقی وزارت ارشاد برای برگزاری کنسرت های خوانندگان پاپ روند سریع تری داشته اما نمی دانم چه اتفاقی افتاده که صدور مجوزهای مربوط به اداره اماکن طی هفته های اخیر با تاخیر مواجه شده و روال قبلی که مجوزها در کمتر دو یا سه روز صادر می شد دیگر وجود ندارد.
حاتم پور در بخش دیگری از صحبت‌های خود تاکید کرد: امیدوارم نیروی انتظامی که طی سال های اخیر همکاری بسیار خوبی برای برگزاری کنسرت خوانندگان پاپ در پایتخت داشت بعد از ایام عزاداری ماه صفر نیز به برگزارکنندگان کنسرت ها کمک کند که طبق برنامه از قبل تعیین شده برای برگزاری کنسرت ها و اجراهای زنده دارای مجوز دفتر موسیقی، اقدام کنند.
وی با اشاره برنامه های دیگر موسسه برای برگزاری کنسرت خوانندگان دیگری چون سیروان خسروی نیز گفت: شرکت ما برای برپایی کنسرت خوانندگان دیگر برنامه ریزی هایی انجام داده که به دلیل مشخص نبودن وضعیت مجوزها فعلا نمی توانم تاریخ دقیقی برای کارها اعلام کنم.
« ماه هفتم» عنوان تازه ترین آلبوم موسیقایی مازیار فلاحی بود که اواخر مهر ماه امسال در بازار موسیقی منتشر شد.
سرگردون، طاقت غم، عروسک، تموم دنیا، عطر، گندم، ازت متشکرم، با گریه می خندم، شونه های بی لباس، قدم هات و یک آهسته بردار و نمی دونم آثاری هستند که با ترانه سرایی شاعرانی یاحا کاشانی، زهره زمانی و مهدی کرباسیان در این آلبوم منتشر شده است

محمد حاتم پور ,مازیار فلاحی ,آلبوم ماه هفتم
آمار بازدید : 1,085
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500