ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : یک‌شنبه 23 آذر 1393 - ساعت 20:44:53
چاپ خبر

علی بوستان آهنگساز نمایش ˝تو دهنتو میبندی یا من؟˝ شد

به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، علی بوستان نوازنده و آهنگساز قرار است قطعاتی را برای نمایش "تو دهنتو میبندی یا من؟" که با حضور بهاره رهنما و کمند امیر سلیمانی به روی صحنه می رود، آماده و تنظیم کند.


bostan.jpgبه نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، علی بوستان نوازنده و آهنگساز قرار است قطعاتی را برای نمایش "تو دهنتو میبندی یا من؟" که با حضور بهاره رهنما و کمند امیر سلیمانی به روی صحنه می رود، آماده و تنظیم کند.
علی بوستان سال 1348 در تهران متولد و از 14 سالگی شروع به آموختن سه تار نزد استاد محمد فیروزی و نیز تئوری موسیقی نزد اساتیدی چون محمدرضا لطفی، پرویز مشکاتیان و احمد عبادی کرد. او از سال 1368 زیر نظر استاد حسین علیزاده به تمرین سه تار پرداخت و پس از آن به عنوان طراح گرافیک آلبوم‌ها و کتاب‌های او و نیز نوازنده سه تار و عود به همکاری با او مشغول شد. در سال 1369 در رشته طراحی گرافیک از دانشگاه آزاد تهران فارغ التحصیل شد. او همچنین در مقام آهنگساز برای تئاتر های مختلفی قطعاتی ساخته است که از جمله آن می توان به نمایش " دورهمی زنان شکسپیر " اشاره کرد.
نمایش "تو دهنتو میبندی یا من؟ " از 25 آذر هر روز به غیر از شنبه‌ها ساعت 19 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران تا تاریخ 3 بهمن ماه روی صحنه می‌رود. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش می توانند با شماره 09354621376 تماس بگیرند یا به سایت تیوال مراجعه کنند.

علی بوستان, نمایش "تو دهنتو میبندی یا من؟"
آمار بازدید : 1,127
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500