ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : سه‌شنبه 25 آذر 1393 - ساعت 20:00:21
چاپ خبر

حضور پر رنگ اهالی موسیقی در نمایشگاه بین المللی موسیقی فرانکفورت

حمیدرضا عاطفی ، ضمن بیان این مطلب گفت: نمایشگاه موسیقی فرانکفورت که با عنوان« musikmesse » شناخته می شود بزرگترین نمایشگاه موسیقی جهان محسوب می شود که در آن تجهیزات، نرم افزارهای، آثار موسیقایی، تهیه کنندگان و هنرمندان سراسر جهان گرد هم می آیند.


-موسیقی-فرانکفورت4005.jpgحمیدرضا عاطفی ، ضمن بیان این مطلب گفت: نمایشگاه موسیقی فرانکفورت که با عنوان« musikmesse » شناخته می شود بزرگترین نمایشگاه موسیقی جهان محسوب می شود که در آن تجهیزات، نرم افزارهای، آثار موسیقایی، تهیه کنندگان و هنرمندان سراسر جهان گرد هم می آیند.
معاون اجرایی خانه موسیقی در ادامه افزود: سال گذشته خانه موسیقی از کسانی که تمایل به بازدید از این نمایشگاه را داشتند ثبت نام می کرد؛ اما امسال خانه موسیقی تصمیم گرفت که برای حضور گسترده تر اهالی موسیقی کشورمان در این نمایشگاه تسهیلاتی را در نظر بگیرد تا سازسازان، ناشران موسیقی، تهیه کنندگان و فعالان موسیقی کشورمان بتوانند در این نمایشگاه غرفه داشته باشند.
وی همچنین عنوان کرد: آن عده از فعالان موسیقی که تمایل داشته باشند در نمایشگاه موسیقی فرانکفورت غرفه داشته باشند به خانه موسیقی مراجعه می کنند و ضمن پر کردن فرم هایی، ثبت نام می شوند تا مراحل لازم از سوی خانه موسیقی انجام شود.
عاطفی ادامه داد: خانه موسیقی برای این گروه از فعالان موسیقی که به نمایشگاه فرانکفورت معرفی می شوند تخفیفی 15 درصدی می تواند بگیرد. مهلت ثبت نام این دوستان 25 آذر به پایان خواهد رسید منتهی امکان دارد این مهلت تا یک هفته دیگر نیز تمدید شود.
معاون اجرایی خانه موسیقی گفت: علاوه بر این دوستان، آن گروه از فعالان موسیقی نیز که علاقمند بازدید از نمایشگاه موسیقی فرانکفورت باشند می توانند تا 15 دی ماه برای ثبت نام به خانه موسیقی مراجعه کنند.
نمایشگاه موسیقی فرانکفورت از 26 تا 30 فروردین سال 1394 برگزار خواهد شد.

حمیدرضا عاطفی,نمایشگاه بین المللی موسیقی فرانکفورت,
آمار بازدید : 1,078
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500