ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : جمعه 28 آذر 1393 - ساعت 21:55:32
چاپ خبر

کنسرت خیریه گروه ˝کلاویه˝ در برج آزادی

گروه کلاویه قصد دارد در شب‌های یازدهم و دوازدهم دی‌ماه سال جاری مصادف با اول ژانویه اجرای در برج آزادی داشته باشد. این کنسرت شامل آثار ایرانی و محلی است که در فضایی متفاوت توسط علیرضا شیرین‌فرد و آزاده حداد تنظیم و با همراهی گروه کلاویه در مراحل پایانی تمرین قرار دارد.


51847_635545108235550897_m.jpgگروه کلاویه قصد دارد در شب‌های یازدهم و دوازدهم دی‌ماه سال جاری مصادف با اول ژانویه اجرای در برج آزادی داشته باشد. این کنسرت شامل آثار ایرانی و محلی است که در فضایی متفاوت توسط علیرضا شیرین‌فرد و آزاده حداد تنظیم و با همراهی گروه کلاویه در مراحل پایانی تمرین قرار دارد.
از تفاوت‌های بارز این اجرا می‌توان به سازبندی غیرمعمول آن اشاره کرد، حضور سازهای ایرانی و غربی در کنار یکدیگر با حضور سازهای بادی برنجی رنگ جالبی به خود گرفته است.
گویش‌های مختلف محلی در این اجرا نیز بر جذابیت آن افزوده است که البته نباید فراموش کنیم، همراهی متفاوت گروه موسیقی و نوای آشنای ملودی‌های شیرین ایرانی که با گوش تک تک ما غریبه نیستند و خاطرات بسیاری با آنها داریم از سویی دیگر می‌تواند بر جذابیت دو چندان این اجرا بیافزاید.
شیرین‌فرد در این اجرا بر خلاف برنامه‌‎های قبلی‌اش به عنوان خواننده بر روی صحنه حاضر خواهد شد.
بخش‌های دیگری مانند نورپردازی و البته حضور گروه نمایش به همراه موسیقی هم قرار است برای بیننده و شنونده این اجرا جذابیت‌های بسیاری ایجاد کند.
حداد در این‌‌باره می‌گوید: ایده اولیه شیرین‌فرد را دوست داشتم که البته به فضای ذهنی من خیلی نزدیک بود و تنظیم این قطعات کار راحتی نبود چون ملودی‌ها بسیار کوتاه بودند و بست و گسترش‌شان و البته حفظ اصل ملودی سختی‌های خاص خودش را داشت. البته قرار بود این اجرا قبل از ایام سوگواری محرم به روی صحنه برود که متاسفانه به خاطر مسائل مربوط به مجوز کار به تعویق افتاد. خوشحالیم نوازنده‌های خوبی مثل مجید مصطفایی، محمدرضا سلیمیان، علی تفضلی، علی درخشان، علی عباسی، خانم شمس عزیز و خیلی از دوستان که لحظه لحظه‌هایشان را برای این کار گذاشتند در کنار خودمان داریم.
علیرضا شیرین‌فرد آهنگساز پر کاری که طی سال‌های اخیر بدون حاشیه کار خود را دنبال کرده نیز درباره این اجرا توضیح داد: خوب کلنجار رفتن با موسیقی عاشقانه‌ترین کار من است که برایش همیشه و هر ساعت حوصله و وقت دارم، سال‌ها بود دلم می‌خواست  از ملودی‌های محلی که بارها و بارها شنیدیم کار متفاوتی تنظیم و اجرا کنم که متاسفانه بخاطر خیلی از مشکلات کاری به تعویق افتاد. در موسیقی تقریبا همه کار انجام داده‌ام، از اجرای گروه کر و تجربه موسیقی محلی تا تنظیم قطعات مذهبی، دوبله و صداگذاری و ... ولی هیچکدوم‌شان به اندازه کار با یک ارکستر دوستانه برایم لذت‌بخش نیست. دروغ نگویم برای اجرا خیلی اضطراب و استرس داریم. نگران این هستیم که مبادا اجرا آن چیزی که ما می‌خواهیم نشود کما اینکه دوست داریم برای هدف خیریه‌اش هم منافع خوبی داشته باشد.
کنسرت خیریه گروه "کلاویه" قرار است یازدهم و دوازدهم دی‌ماه در برج آزادی برگزار می‌شود.

کنسرت خیریه گروه ˝کلاویه˝ ,علیرضا شیرین‌فرد,
آمار بازدید : 1,266
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500