ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ---
|
تاریخ : چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 - ساعت 12:23:24
چاپ خبر

معین راهبر امسال دو سوپرایز بزرگ دارم

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="text-align: justify; direction: rtl; unicode-bidi: embed;"><span lang="FA">«معین راهبر» تنظیم کننده جوان موسیقی کشورمان از داشتن دو سوپرایز بزرگ در سال جاری خبر داد.<o:p></o:p></span></p><div><span lang="FA"><br></span></div>


000222555633023.jpeg«معین راهبر» تنظیم کننده جوان موسیقی کشورمان از داشتن دو سوپرایز بزرگ در سال جاری خبر داد.

وی در گفت‌و‌گو با موسیقی ما با بیان این مطلب در تشریح این سوپرایز‌ها تصریح کرد: در تنظیم آلبوم های دو تن از چهره های مطرح موسیقی حضور دارم که با اتفاقات خوب و متفاوتی همراه خواهد بود.

این تنظیم‌کننده ادامه داد: این دو خواننده از چهره های جدید هستند و مخاطبان موسیقی به این دو عزیز خیلی علاقه دارند. اسم این دو هنرمند را اجازه بدهید که سورپرایز باشد ولی اتفاقات خوبی در حال شکل گیری است.

وی در خصوص قطعه «احساس دلبستن» با تنظیم او که به تازگی راهی بازار موسیقی شده است گفت: قطعه جدیدی را داریم و فکر می کنم تا چند روز آینده منتشر شود. آن اثر ریتمیک تر است قطعا بیشتر شنیده می شود. قطعه «احساس دل بستن» هم شعر و ملودی بسیار خوبی داشت و از همان ابتدا مطمئن بودیم که با موفقیت و استقبال همراه می شود. احتمال همکاری من با «نیما مسیحا» در آلبوم جدیدش هم وجود دارد ولی هنوز هیچ چیز قطعی نیست.
معین راهبر، سوپرایز، نیما مسیحا، احساس دلبستن
آمار بازدید : 1,569
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500