ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : شنبه 29 آذر 1393 - ساعت 21:38:26
چاپ خبر

فریدون آسرایی: آنها که این آلبوم را شنیده‌اند می‌گویند که از آلبوم «غریبه» هم موفق‌تر خواهد بود

خالق قطعه هیت «آهای خوشگل عاشق» فصل زمستان را با دست پر آغاز خواهد کرد. «فریدون آسرایی» جدیدترین آلبوم خود به نام «عشق یعنی» را در روزهای آغازین دی ماه روانه بازار می کند و پس از آن هم در تهران و سایر شهرستانها روی استیج می رود. آخرین آلبوم فریدون به نام «خاطرات گمشده» در سال 90 منتشر شد و او از همان روزها پروژه تولید اثر جدید خود را آغاز کرد. البته در طول این مدت چند تک قطعه را هم از طریق فضای مجازی در اختیار مخاطبان قرار داد. «بهروز صفاریان» در آلبوم جدید این خواننده وظیفه مدیریت هنری، تنظیم و مسترینگ را بر عهده دارد.


pgimg_image8_1_4060.jpgخالق قطعه هیت «آهای خوشگل عاشق» فصل زمستان را با دست پر آغاز خواهد کرد. «فریدون آسرایی» جدیدترین آلبوم خود به نام «عشق یعنی» را در روزهای آغازین دی ماه روانه بازار می کند و پس از آن هم در تهران و سایر شهرستانها روی استیج می رود. آخرین آلبوم فریدون به نام «خاطرات گمشده» در سال 90 منتشر شد و او از همان روزها پروژه تولید اثر جدید خود را آغاز کرد. البته در طول این مدت چند تک قطعه را هم از طریق فضای مجازی در اختیار مخاطبان قرار داد. «بهروز صفاریان» در آلبوم جدید این خواننده وظیفه مدیریت هنری، تنظیم و مسترینگ را بر عهده دارد.
به غیر از این موزیسین کهنه کار چهره های مطرح دیگری نظیر «مهران خالصی»، «فرشاد حسامی»، «امیرعلی بهادری»، «بهنام کریمی» و «امید محرم زاده» و... در بخش آهنگسازی و تنظیم مجموعه فوق حضور دارند. در بخش ترانه هم می توان به نام «حسین غیاثی»، «رسول یونان»، «حامد جلیلی» و «سروش سمیعی» و... اشاره کرد.
شرکت «آوای هنر» به مدیریت «محمد جلیل پور» و شرکت «هنر اول» به مدیریت «مجید محسنی» به ترتیب وظیفه تهیه و پخش آلبوم فریدون را بر عهده دارند. زمان پخش هم هنوز دقیق اعلام نشده است اما در روزهای آغازین دی ماه باید منتظر این اثر باشیم.
فریدون آسرایی درباره آلبوم جدید خود  گفت:«نیمی از قطعات آلبوم توسط آقای صفاریان تنظیم شده است. تقریبا می توانم بگویم که قطعات اسلو در این مجموعه بیش از کارهای ریتمیک است. حدودا پنج کار ریتمیک و اکتیو است و بقیه قطعات، آرام است. کلیت این آلبوم عاشقانه است و در عین به روز بودن، تداعی گر آثار خاطره انگیز گذشته هم هست.»
او در ادامه افزود:«آنها که این آلبوم را شنیده اند می گویند که از آلبوم «غریبه» هم موفق‌تر خواهد بود. تولید این مجموعه سه سال به طول انجامیده است و امیدوارم که با نتایج و بازخورد مثبت همراه باشد. پیش بینی در مورد میزان استقبال مردم و مخاطبان از این آلبوم و همه آثار موسیقی با توجه به شرایط بازار بسیار سخت است. مردم دیگر در حال و هوای سال 83 نیستند و ما ده سال پس از آلبوم غریبه یک اثر دیگر را تولید کرده ایم. همچنین سلیقه‌ها دستخوش تغییرات گسترده‌ای شده است. ما سعی کردیم که کار خودمان را انجام دهیم و به دنبال این نرفتیم که ببینیم چه آثاری اکنون در بازار، بیشتر مدنظر است. تمام تلاش من و بهروز صفاریان و سایر عوامل تولید این بود که یک اثر خوب تولید کنیم و نگاه نکردیم که چه چیزی در بازار، مد است. اینگونه نیست که مطابق زمان پیش نرویم و کارها به روز نباشد اما همان فضای خودمان را حفظ کردیم و تحت تاثیر فضای امروز موسیقی قرار نگرفتیم. به عنوان مثال از سال 1900 به بعد بیشترین طرفدار در موسیقی غرب متعلق به سبک رپ بوده است اما این دلیل نمی شود که حتما این سبک خوب باشد. یا مثلا در سال 83 همه شش و هشت می ساختند و من بر عکس همه عمل کردم و آلبومی بدون شش و هشت تولید کردم.»
این خواننده با سابقه در مورد زمان انتشار آلبوم و تاریخ کنسرت های خود گفت:«اطلاع رسانی مربوط به زمان دقیق پخش توسط شرکت «آوای هنر» و «هنر اول» انجام خواهد شد. دوستان برای دی ماه، تاریخی را در نظر گرفته بودند تا اجرای زنده داشته باشیم. من اعتقاد دارم که دو سه هفته پس از انتشار آلبوم، زمان مناسبی برای برگزاری کنسرت نیست. باید یک یا دو ماه از زمان انتشار آلبوم گذشته باشد تا مردم به خوبی همه قطعات را شنیده باشند.»
بهروز صفاریان, آلبوم «عشق یعنی» ,خالق قطعه «آهای خوشگل عاشق»,
آمار بازدید : 1,756
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500