ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : یک‌شنبه 7 دی 1393 - ساعت 19:00:12
چاپ خبر

خواننده پاپ مصدوم و کنسرت لغو شد!؟

کنسرت «مسعود امامی» خواننده موسیقی پاپ که قرار بود، ۵ دی ماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شود، لغو شد.


aaa-10_27-e1419590756365-370x205.jpgکنسرت «مسعود امامی» خواننده موسیقی پاپ که قرار بود، ۵ دی ماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شود، لغو شد.
به نقل از مسعود امامی لغو این کنسرت را شکستگی انگشت پای خود اعلام کرده اما انگار لغو این کنسرت دلایل دیگری دارد. مجوز این کنسرت حدود یک هفته پیش از اجرا صادر شد و تمرینات گروه هم از همان زمان به شکل فشرده دنبال شد، تبلیغاتی هم از سوی تهیه کننده برنامه صورت گرفت ولی با این وجود شب گذشته خبر لغو برنامه به شکل غیر رسمی شنیده شد.
همین مساله باعث شد تا شایعاتی پیرامون این اتفاق شکل بگیرد، به همین سبب پیگیری هایی از سوی ما از مدیر برنامه و تهیه کننده ی «مسعود امامی» صورت گرفت که به شرح ذیل است.
شروین اتحاد مدیر برنامه های «مسعود امامی» در ارتباط با دلایل لغو کنسرت این چنین گفت: «قرار بود که آقای امامی تنها در بهمن ماه کنسرت داشته باشد اما با «مسعود امامی» که خارج از ایران برای گذراندن تعطیلات رفته بود، تماس گرفتیم و مسعود بالاجبار برای تمرینات و گذراندن مراحل قانونی اخذ مجوز که حضورش برای آن لازم بود، از سفر بازگشت. از روند بلیت فروشی نسبت به زمان بسیار کم و تعطیلی های پی در پی تهران و بالطبع تعطیلی رسانه ها هم راضی بودیم لیکن به دلیل بروز برخی مشکلات که هیچ ربطی به «مسعود امامی» نداشت مجبور شدیم تا کنسرت را لغو و به زمان دیگری موکول کنیم.»
وی در ادامه صحبتهایش ضمن ابراز ناراحتی خود از این مسئله اعلام کرد: «من رسما” از تمامی طرفداران و دوستداران آقای امامی عذرخواهی می کنم و این نوید را می دهم که به زودی تاریخ جدید کنسرت ایشان اعلام خواهد شد.»
بهنام خطیبی تهیه کننده کنسرت «مسعود امامی» نیز با ابراز ناراحتی خود از این قضیه خاطرنشان کرد: «متاسفانه شرمنده جناب آقای امامی شدم و از همین طریق از ایشان عذرخواهی می کنم. اما دوستداران جناب امامی مطمئن باشند که در بهمن ماه سال جاری کنسرتی بسیار خوب به همراه سورپرایزهای ویژه را تدارک دیده ایم که بدین شکل جبران کنسلی کنسرت پنجم دی ماه باشد. کنسرتی که اجرای آلبوم جدید آقای امامی را به همراه سورپرایز های ویژه در بر خواهد داشت.»
شایان ذکر است که قرار بر این بود کنسرت «مسعود امامی» پنجم دی ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی شهر تهران برگزار شود که با اعلام تهیه کننده آن، کنسرت لغو و به بهمن ماه موکول شد.

کنسرت «مسعود امامی»,بهنام خطیبی
آمار بازدید : 1,066
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500