ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : چهارشنبه 10 دی 1393 - ساعت 10:05:14
چاپ خبر

آلبوم «محمد اصفهانی» با نام «شِکوه» منتشر شد

آلبوم «شِکوه» با صدای «محمد اصفهانی» نهم دی ماه سال جاری با تاخیر یک روزه توسط شرکت «هنر اول» منتشر شد. این آلبوم با با محوریت هشت سال دفاع مقدس تولید و منتشر شده است که حاوی دو دیسک صوتی و تصویری است.


musicema_9.jpgآلبوم «شِکوه» با صدای «محمد اصفهانی» نهم دی ماه سال جاری با تاخیر یک روزه توسط شرکت «هنر اول» منتشر شد. این آلبوم با با محوریت هشت سال دفاع مقدس تولید و منتشر شده است که حاوی دو دیسک صوتی و تصویری است.
«قاب»، «دیدار»، «سراب»، «ابر» و «ماهیا» عنوان قطعات تصویری و صوتی آلبوم هستند که برای قطعه ابر، موزیک ویدئو تولید نشده است. «پدرام کشتکار»، «علیرضا کهن دیری»، «عبدالجبار کاکایی»، «مجید اخشابی»، «غلامرضا صادقی»، «حمیدرضا آداب»، «علیرضا قزوه»، «امید نیک بین» و «علی پورمقدم» چهره هایی هستند که در تیم تولید این مجموعه حضور دارند.
در میان اشعار این آلبوم غزل هایی از «امام خمینی (ره)» رهبر معظم انقلاب و غزلی از «مشفق کاشانی» نیز به چشم می خورد.
همراه با انتشار این آلبوم دکتر محمد اصفهانی درباره آلبوم شکوه یادداشتی را روی وب سایت شخصی خود منتشر کرد که در آن به این نکات اشاره کرد:« اين مجموعه به سفارش؛ ساخته شده و از سلک آلبوم هاي پاپ اينجانب مانند بي واژه و برکت و ... نيست و حاوي مضامين انتقادي و اجتماعي است که فکر مي کنم وظيفه قشر ماست که لا اقل در مقطعي از فعاليتهاي خود به آن بپردازيم ... ميراثهايي مانند شهداي والا مقام و خاندان گرامي شان همچنين جانبازان فداکار و قابل ستايش به معني واقعي کلمه ... که واقعيت هاي انکار ناپذير و مقدس و محترم جامعه ما هستند و همگان با هر مرام و عقيده اي احترام و حرمت آنها را پاس مي دارند انگيزه هاي تصنيف آثار اين آلبومند و طبيعي است که اين اثر در چنين اتمسفري تنفس مي کند و حال و هوايش خاص؛ و برگرفته از حال و هواي شهدا و شيميايي ها است.»

این قطعه را هم اینک از رادیو پدیده بشنوید و دانلود کنید

آلبوم «شِکوه»,آلبوم «محمد اصفهانی»
آمار بازدید : 1,089
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500