ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : پنج‌شنبه 11 دی 1393 - ساعت 21:27:34
چاپ خبر

اهورا ایمان: قرار نیست جای کسی را تنگ کنم

اهورا ایمان درباره تیم کاری  آلبومش توضیح داد: کار ملودی و شعر بر عهده خودم هست و در بخش تنظیم هم از دوستانی چون هومن نامداری، امیر جمال فرد، پدرام کشتکار، میثم مروستی، بامدا بیات و دکتر چراغلی کمک گرفته‌ام، اما هنوز برای انتشارآن با شرکت خاصی وارد مذاکره نشده‌ام. البته فکر می‌کنم با توجه به سابقه‌ای که در زمینه ترانه‌ دارم برای انتخاب شرکت مشکلی وجود نداشته باشد.


52215_635556251558224541_m.jpgاهورا ایمان درباره تیم کاری  آلبومش توضیح داد: کار ملودی و شعر بر عهده خودم هست و در بخش تنظیم هم از دوستانی چون هومن نامداری، امیر جمال فرد، پدرام کشتکار، میثم مروستی، بامدا بیات و دکتر چراغلی کمک گرفته‌ام، اما هنوز برای انتشارآن با شرکت خاصی وارد مذاکره نشده‌ام. البته فکر می‌کنم با توجه به سابقه‌ای که در زمینه ترانه‌ دارم برای انتخاب شرکت مشکلی وجود نداشته باشد.
او همچنین درباره اولین تجربه خوانندگی خود در موسیقی، گفت: به نظرم خوانندگی من یک هویت مستقل است، حتی دوستان کار‌شناسی که در این حیطه فعالیت دارند به من پیشنهاد می‌دادند با توجه به صدایی که دارم یک بار تجربه کنم. البته حضورم در عرصه خوانندگی به خاطر پیشنهاد آنها نبود، بلکه مایل بودم یک طعم و ذائقه جدید در موسیقی را تجربه کنم کنم. قرار نیست جای کسی را تنگ کنم یا بگیرم در جایگاهی که دارم فعالیت جدیدم را می‌کنم.
ایمان درباره ادامه همکاری‌اش در زمینه ترانه با خوانندگان دیگر نیز گفت: در بخش ترانه کمی کم‌کار شدم، چون انگیزه مالی درستی وجود ندارد. پس باید صدایی باشد که مرا به وجد بیاورد، اما فعلا صدایی من را به شوق نیاورده است، به همین خاطر ترجیح می‌دهم زیاد دراین مورد پافشاری نداشته باشم.
این هنرمند در پایان صحبت‌هایش به اجرای زنده اشاره کرد و گفت: تمام تمرکزم روی ساخت اولین آلبوم رسمی و انتشار آن است. با این وجود قصد ندارم خودم را به کسی تحمیل کنم. اگر احساس کنم نیاز است بخوانم و بهتر است بگویم صدایم شنونده داشته باشد حتما روی کنسرت هم برنامه ریزی می‌کنم اما فعلا بیشترین حواسم روی خوانندگی است و بس.
اهورا ایمان یکی از ترانه‌سراهای پرکار دهه 1380 است. او همکاری با خواننده‌هایی چون محمد اصفهانی، احسان خواجه‌امیری و حمید حامی را در کارنامه خود دارد. ایمان اواخر سال 1392 مجموعه‌ای از اشعار خود با نام "از دلم گرفت تا سلام آخر" را به چاپ رساند.

اهورا ایمان, اشعار "از دلم گرفت تا سلام آخر",
آمار بازدید : 1,103
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500