ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : دوشنبه 15 دی 1393 - ساعت 20:20:00
چاپ خبر

کنسرت اردشیر کامکار و وحید تاج برگزار می‌شود

وحید تاج، خواننده گفت: گروه اردشیر کامکار امشب 15 دی ماه ساعت 20:30 در تالار کوثر شهر اصفهان به صحنه می‌رود.


52393_635560620434194066_m.jpgوحید تاج، خواننده گفت: گروه اردشیر کامکار امشب 15 دی ماه ساعت 20:30 در تالار کوثر شهر اصفهان به صحنه می‌رود.
این خواننده با اشاره به اینکه این کنسرت در جشنواره استاد جلیل شهناز برگزار می‌شود، تاکید کرد: در این کنسرت که شامل دو بخش است خوانندگی بخش اول به عهده من است و بخش دوم توسط حشمت‌الله رجب‌زاده انجام می‌شود.
تاج افزود: بخش اول این کنسرت به اجرای قطعات سنتی اختصاص دارد و در بخش دوم قطعات محلی لری، کردی و بختیاری اجرا می‌شود که آهنگسازی و تنظیم قطعات به عهده اردشیر کامکار بوده است.
تاج با اشاره به اینکه سرپرستی گروه به عهده اردشیر کامکار است، خاطرنشان کرد: اشعار قطعات از مولانا است و در بخش آواز سنتی اشعار از مجموعه اشعار حافظ و هوشنگ ابتهاج انتخاب شده است.
این خواننده درباره اعضا و نوازندگان گروه گفت: در این کنسرت اردشیر کامکار (کمانچه)، کامبیز گنجه ای (تنبک)، سیاوش کامکار (سنتور)، نی ریز کامکار (تار)، سعید قربانی (سنتور)، قاسم رحیم زاده (تار) و..... به عنوان نوازنده حضور دارند.
وحید تاج در پایان افزود: همچنین قرار است بعد از این کنسرت در ایتالیا و آلمان به اجرای برنامه بپردازم که هم اکنون در حال تمرین با اعضای گروه هستیم.

وحید تاج,اردشیر کامکار,
آمار بازدید : 1,109
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500