ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : شنبه 20 دی 1393 - ساعت 12:06:32
چاپ خبر

آلبوم ˝یادی از رهی معیری˝ به بازار می‌آید

<div>آلبوم موسیقی ˝یادی از رهی معیری˝ با آهنگسازی حسن کیانی‌نژاد به زودی روانه بازار موسیقی می‌شود.&nbsp;</div><div><br></div>

Rahi Moaayeri.jpgآلبوم موسیقی ˝یادی از رهی معیری˝ با آهنگسازی حسن کیانی‌نژاد به زودی روانه بازار موسیقی می‌شود. 
علیرضا جواهری نوازنده سنتور در گفت‌و‌گو با هنرآنلاین گفت: آلبوم "یادی از رهی معیری" با آهنگسازی حسن کیانی‌نژاد و در آواز اصفهان که در مراحل نهایی قرار دارد به زودی منتشر می‌شود.
این نوازنده در ادامه با اشاره به اینکه گردآوری و تنظیم قطعات به عهده خودش بوده است، بیان کرد: خواننده این اثر عیسی فرزان از شاگردان علی جهاندار است. این مجموعه اولین اثر هنری این خواننده است. 
جواهری افزود: این مجموعه در قالب موسیقی ملی و دستگاهی ایران برای سازهای ایرانی تنظیم شده است. همچنین تمامی اشعار این اثر موسیقایی از زنده یاد استاد رهی معیری است.
این نوازنده سنتور در ادامه خاطرنشان کرد: این اثر شامل سه تصنیف و سه بخش آوازی در گوشه‌های درآمد اصفهان، جامه‌دران، سوز و گداز، بیات راجع، عشاق و.... است.
علیرضا جواهری تاکید کرد: قطعات این مجموعه شامل پیش درآمد اصفهان، هم‌نوازی سنتور، آواز در آواز اصفهان، ضرب شوشتری، تصنیف مفتون، آواز در گوشه عشاق، تصنیف خیال انگیز و.... است.
این نوازنده درباره اعضا و نوازندگان گروه گفت: در این آلبوم هوشنگ فراهانی (تار/بم تار)، حسن کیانی‌نژاد (نی)، وحید رستگاری (عود)، حسن فراهانی (کمانچه) و.... به عنوان نوازنده حضور دارند.
یادی از رهی معیری, رهی معیری, آلبوم یادی از رهی معیری, علیرضا جواهری,
آمار بازدید : 1,219
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500