ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : شنبه 20 دی 1393 - ساعت 14:02:25
چاپ خبر

مردم همچنان بابت کنسرت کیتارو طلب‌کارند/ هیچکس پاسخگو نیست

با گذشت نزدیک به 3 ماه از برگزاری گران‌ترین کنسرت ایران

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="text-align: justify; direction: rtl; unicode-bidi: embed;">به رغم این که نزدیک به سه ماه از زمان لغو کنسرت کیتارو در تهران می‌گذرد، بسیاری از افرادی که برای اجرای شب پنچم بلیت خریده بودند، هنوز نتواستند وجه‌ پرداختی بابت بلیت این کنسرت را از شرکت برگزار کننده دریافت کنند.</p><div><br></div>

kitaro.jpgبه رغم این که نزدیک به سه ماه از زمان لغو کنسرت کیتارو در تهران می‌گذرد، بسیاری از افرادی که برای اجرای شب پنچم بلیت خریده بودند، هنوز نتواستند وجه‌ پرداختی بابت بلیت این کنسرت را از شرکت برگزار کننده دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار موسیقی فارس، با توجه به استقبال علاقمندان قرار بود کنسرت کیتارو یکشنبه 27 مهرماه نیز برگزار شود اما برگزارکنندگان این کنسرت تصمیم گرفتند تا پنجمین شب اجرای کیتارو را علی رغم اعلام قبلی و البته بلیت‌فروشی، لغو کنند.

اما نکته جالب توجه این جا است که علی رغم این که نزدیک به سه ماه از زمان برگزاری این کنسرت می‌گذرد، بسیاری از افرادی که برای اجرای شب پنچم بلیت خریده بودند، هنوز نتواستند وجه‌ پرداختی بابت بلیت را از شرکت برگزار کننده این کنسرت دریافت کنند.

گفتگوی خبرنگار فارس با تنی چند از این افراد که برای این کنسرت بلیت خریده بودند نشان می‌دهد که این افراد از طرق مختلف از جمله تماس با شرکتی که شماره تماس آن روی بلیت درج شده بود، بی نتیجه مانده و تماس‌ها بی‌پاسخ می‌ماند.

از طرفی در سایت بلیت فروشی این کنسرت یعنی «تهران تیکت» نیز هیچ توضیحی راجع به نحوه دریافت وجه و یا ساز و کار برگردان آن داده نشده است.

بر اساس این گزارش، قیمت بلیت این کنسرت بر خلاف دیگر اجراهای موسیقی که تا سقف قیمت 120 هزار تومان هم می‌رسد، از 80 تا 195 هزار تومان قیمت‌گذاری شده بود و کنسرت کیتارو، گران‌ترین کنسرت ایران طی سال‌های اخیر لقب گرفته بود.

همچنین دفتر موسیقی وزارت ارشاد نیز حمایت تمام و کمالی از این کنسرت و برگزارکنندگانش کرده بود و خبرهایی مبنی بر همکاری مجدد این شرکت‌ها با دفتر موسیقی به گوش می‌رسد.

کیتارو, کنسرت, بلیت, لغو شب پنجم
آمار بازدید : 1,126
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500