ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : دوشنبه 22 دی 1393 - ساعت 11:15:09
چاپ خبر

همکاری مشترک میدیا فرج نژاد و بهزاد عبدی را کوارتت کلگیوم اوکراین نواخت

تازه ترین اثر «میدیا فرج نژاد» با همراهی کوارتت کلگیوم اوکراین و تنظیم «بهزاد عبدی» راهی بازار موسیقی کشور می شود.


download-370x370.jpgتازه ترین اثر «میدیا فرج نژاد» با همراهی کوارتت کلگیوم اوکراین و تنظیم «بهزاد عبدی» راهی بازار موسیقی کشور می شود.
میدیا فرج نژاد آهنگساز این اثر با اعلام این خبر، درباره آلبوم پیش رو گفت: «مدت ها بود که من و هنرمند عزیز بهزاد عبدی قصد داشتیم که اثری مشترک تولید کنیم، هر بار به دلایل گوناگون موفق به انجام این همکاری نمی شدیم. ولی خوشبختانه این اثر با موفقیت به انجام رسید. کوارتت کلگیوم یکی از بهترین های جهان است و برای ما همکاری با این کوارتت از اهمیت بسیاری برخوردار بود.»
وی با ذکر این موضوع که در حال ضبط سازهای ایرانی ست افزود : «آهنگسازی و تنظیم برای سازهای ایرانی توسط من انجام شد و تنظیم برای کوارتت زهی را به بهزاد عبدی سپردم، چرا که او را از تواناترین موسیقی دانهای معاصر می شناسم.»
میدیا فرج نژاد ضمن انتقاد از روند غلط تلفیق شعر و موسیقی، در برخی از آثار اخیر بازار موسیقی اصیل، افزود: «این اثر دارای ۶ قطعه باکلام است و در تمامی اشعار به جز یک مورد از غزل معاصر استفاده شده است.»
شایان ذکر است که مراسم رونمایی آلبوم «جرس» دیگر اثر میدیا فرج نژاد، طی ماه آینده با حضور عوامل اثر، هنرمندان و خبرنگاران برگزار خواهد شد.

میدیا فرج نژاد,بهزاد عبدی, کوارتت کلگیوم اوکراین, آلبوم «جرس»
آمار بازدید : 1,112
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500