ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : دوشنبه 22 دی 1393 - ساعت 11:30:32
چاپ خبر

محمد اصفهانی با آلبومی پر ستاره باز می‌آید/ انتشار دو آلبوم در یک سال

محمد اصفهانی به تازگی تازه‌ترین آلبوم خود را که نزدیک به ۱۳ سال روی آن زمان صرف شده بود با نام "شکوه" و مضمون هشت سال دفاع مقدس با همکاری علیرضا کهن‌دیری، پدرام کشتکار، عبدالجبارکاکایی و... را طی چند هفته گذشته منتشر و پخش کرد که با استقبال نسبتا خوبی مواجه شد و در حال حاضر کار روی آلبوم تازه خود را شروع کرده است.


52645_635565888618047142_m.jpgمحمد اصفهانی به تازگی تازه‌ترین آلبوم خود را که نزدیک به ۱۳ سال روی آن زمان صرف شده بود با نام "شکوه" و مضمون هشت سال دفاع مقدس با همکاری علیرضا کهن‌دیری، پدرام کشتکار، عبدالجبارکاکایی و... را طی چند هفته گذشته منتشر و پخش کرد که با استقبال نسبتا خوبی مواجه شد و در حال حاضر کار روی آلبوم تازه خود را شروع کرده است.
وی در مورد این اثرگفت: تا بخش زیادی از آن را ضبط کردیم و رقم تعدد تراک‌ها بالا رفته است که از میان آنها هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده که چه تعداد از آن را در آلبوم قرار خواهیم داد، همچنین برای نام آن هم هنوز به توافق نهایی نرسیده‌ایم.
این خواننده سبک تلفیقی پاپ و سنتی ادامه داد: در این اثر با اشخاص زیادی همکاری داشته‌ام که با خیلی از آن‌ها قبلا همکاری کرده‌ام و تعدادی دیگر اضافه شده‌اند اما همانطور که پیش‌ از این هم گفتم چون هنوز مشخص نیست که کدامیک از قطعات در آلبوم هستند نمی‌توان با قاطعیت اعلام کنم تنها به همین بسنده کنم که این آلبوم پر از چهره‌های به نام موسیقی مثل: پدرام کشتکار، عبدالجبار کاکایی، روزبه بمانی، آریا عظیمی‌نژاد و... است.
خواننده آلبوم "شکوه" در پایان صحبت‌هایش افزود: هنوز به تاریخ دقیق انتشار اطمینان پیدا نکردیم اگر خدا خواست انتشار آن به این طرف سال می‌افتد اگر که نه به سال آینده موکول شده و احتمال قوی این آلبوم هم با شرکت "هنر اول" منتشر خواهد شد.
لازم به یادآوری است که آخرین اثر محمد اصفهانی بعد از سه سال سکوت خبری اصفهانی با نام "شکوه" با مضمون هشت سال دفاع مقدس حاوی دو دیسک صوتی و تصویری و شامل قطعاتی چون: قاب، دیدار، سراب، ابر و ماهیا است.

محمد اصفهانی,آلبوم "شکوه" ,علیرضا کهن‌دیری، پدرام کشتکار، عبدالجبارکاکایی
آمار بازدید : 1,356
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500