ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : چهارشنبه 24 دی 1393 - ساعت 00:32:04
چاپ خبر

شهرام شکوهی در زابل شگفت‌زده شد / سنندج میزبان تور کنسرت‌های شکوهی

شهرام شکوهی با اعلام رضایت از حضور در این دو شهر گفت: اولین بار بود که در زاهدان و زابل برنامه داشتم و استرس زیادی هم داشتم اما با حضور روی صحنه و دیدن مردمان شریف این دو شهر همه چیز از یادم رفت و اگر اغراق نباشد یکی از بهترین اجرا‌هایم را برای بهترین مردم دنیا در این دو شهر داشتم.


52681_635566628797829493_m.jpgشهرام شکوهی با اعلام رضایت از حضور در این دو شهر گفت: اولین بار بود که در زاهدان و زابل برنامه داشتم و استرس زیادی هم داشتم اما با حضور روی صحنه و دیدن مردمان شریف این دو شهر همه چیز از یادم رفت و اگر اغراق نباشد یکی از بهترین اجرا‌هایم را برای بهترین مردم دنیا در این دو شهر داشتم.
مرتضی دلیری (مدیر برنامه‌های شکوهی) نیز با تایید این مطلب گفت: ما طی چند هفته اخیر در زاهدان برنامه داشتیم که برای اولین بار صورت می‌گرفت و استقبال بی‌نظیری شد و اگر حقیقت را بخواهید توقع نداشتیم که چننین استقبالی صورت بگیرد.
دلیری ادامه داد: تاریخ ۱۸ و ۱۹ سالن نمایشگاه زاهدان با جمعیت ۲۵۰۰ نفر پر بود از مردمانی هنردوست که برای دیدن شهرام لحظه شماری می‌کردند و البته همکاری بسیار خوبی نیز در زمین اجرا داشتند به طوریکه یکی از مشکلاتی که زمان اجرا در تهران و شهرهای بزرگ داشتیم در این دو شهر وجود نداشت.
مدیر برنامه‌های شکوهی در پایان صحبت‌هایش هم گفت: ما برای حضور تمام مردم قیمت بلیت‌ها را در حد معقول تعیین کردیم و همین باعث استقبال بیشتری از برنامه بود، زابل هم در هر سانس ۱۵۰۰ نفر حضور داشتند و واقعا برنامه‌ای عالی بود و تجربه خوبی برای ما رقم خورد، همچنین همکاری نیروی انتظامی و وزارت ارشاد این شهر‌ها بسیار قابل توجه بود که جا دارد از آن‌ها تشکر ویژه داشته باشم.
شهرام شکوهی در ادامه تورهای کنسرت‌اش ۲۵ دی ماه در شهر سنندج روی صحنه خواهد رفت.

شهرام شکوهی,مرتضی دلیری,کنسرت شهرام شکوهی در زابل و زاهدان
آمار بازدید : 1,450
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500