ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : چهارشنبه 1 بهمن 1393 - ساعت 14:17:44
چاپ خبر

«امیر مولایی» اولین کنسرت رسمی خود را در تهران برگزار می‌کند

اولین کنسرت رسمی «امیر مولایی» در تهران برگزار خواهد شد. او روز هشتم بهمن ماه در سالن «اریکه ایرانیان» روی صحنه می رود و با مخاطبانش دیدار می کند. «بهنام ابطحی» نوازنده و تنظیم کننده خوش نام و با سابقه موسیقی پاپ هم وظیفه رهبری ارکستر امیر مولایی را بر عهده دارد. بلیت فروشی این کنسرت آغاز شده است و علاقه مندان می توانند برای تهیه به مراکز معتبر فرهنگی و هنری مراجعه نمایند. این خواننده جوان پس از سال ها فعالیت در عرصه موسیقی غیر رسمی کشور در تابستان امسال آلبوم «وارونه» را روانه بازار کرد.


IMG_1732.JPGاولین کنسرت رسمی «امیر مولایی» در تهران برگزار خواهد شد. او روز هشتم بهمن ماه در سالن «اریکه ایرانیان» روی صحنه می رود و با مخاطبانش دیدار می کند. «بهنام ابطحی» نوازنده و تنظیم کننده خوش نام و با سابقه موسیقی پاپ هم وظیفه رهبری ارکستر امیر مولایی را بر عهده دارد. بلیت فروشی این کنسرت آغاز شده است و علاقه مندان می توانند برای تهیه به مراکز معتبر فرهنگی و هنری مراجعه نمایند. این خواننده جوان پس از سال ها فعالیت در عرصه موسیقی غیر رسمی کشور در تابستان امسال آلبوم «وارونه» را روانه بازار کرد.
او در گذشته قطعاتی نظیر «حس عاشقی»، «تب» و «کار چشمات» و... که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت را در فضای مجازی ارائه کرده بود. مولایی در ادامه به همراه چهره هایی نظیر «بابک ریاحی پور»، «میثم مروستی»، «بهنام ابطحی»، «عماد نکویی»، «محمد کلهر» و «علیرضا حقیقی» و... آلبوم وارونه را با ده قطعه به مرحله انتشار رساند.

کنسرت «امیر مولایی»,بهنام ابطحی,آلبوم «وارونه»,
آمار بازدید : 1,093
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500