ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : یک‌شنبه 5 بهمن 1393 - ساعت 11:32:33
چاپ خبر

سامان جلیلی: برای این کنسرت همه داشته‌هایم را می‌گذارم

«سامان جلیلی» سالهاست که در عرصه موسیقی پاپ نام خود را سر زبان ها انداخته است. او در سالهایی که به صورت زیرزمینی فعالیت می کرد، بدون حاشیه توانست آثارش را به گوش مخاطبانش برساند و به مرور توانست جامعه مخاطب بزرگ تری را درگیر آثار خود کند.آلبوم «پرتگاه» با صدای این خواننده بالاخره امسال توانست مجوز انتشار رسمی در بازار موسیقی کشور را دریافت کند و حالا بهترین خبر برای دوستداران این خواننده است که می توانند بالاخره شاهد اجرای زنده او از نزدیک باشند. سامان جلیلی 12 بهمن در سالن میلاد نمایشگاه روی صحنه خواهد رفت و بلیت های این کنسرت هم در سابت «اکسیر کنسرت» در حال فروش است و همین بهانه ای شد تا پیش از نخستین اجرا سراغش برویم و دقایقی را با او گپ بزنیم


IMG_6100-B_0_0.jpg«سامان جلیلی» سالهاست که در عرصه موسیقی پاپ نام خود را سر زبان ها انداخته است. او در سالهایی که به صورت زیرزمینی فعالیت می کرد، بدون حاشیه توانست آثارش را به گوش مخاطبانش برساند و به مرور توانست جامعه مخاطب بزرگ تری را درگیر آثار خود کند.آلبوم «پرتگاه» با صدای این خواننده بالاخره امسال توانست مجوز انتشار رسمی در بازار موسیقی کشور را دریافت کند و حالا بهترین خبر برای دوستداران این خواننده است که می توانند بالاخره شاهد اجرای زنده او از نزدیک باشند. سامان جلیلی 12 بهمن در سالن میلاد نمایشگاه روی صحنه خواهد رفت و بلیت های این کنسرت هم در سابت «اکسیر کنسرت» در حال فروش است و همین بهانه ای شد تا پیش از نخستین اجرا سراغش برویم و دقایقی را با او گپ بزنیم

    * قرار است کنسرت اولت را در تهران روی صحنه ببری. از حال و هوای این روزهایت بگو.
به هر حال این اولین برنامه ما در تهران است و استرسش هم طبیعتا برای من و گروه زیاد و سخت است. هنوز تصمیمات اساسی برای روی سن و کلیت کنسرت نگرفته ایم ولی به هر حال کلی انرژی داریم و می خواهیم در بهترین حالت ممکن روی صحنه برویم. هنوز ده روز به کنسرت مانده و  من هر چیزی که دارم، در کنسرت اول می گذارم تا بهترین برنامه را روی سن ببریم.
 
    * همیشه اولین کنسرت یک خواننده مهم ترین کنسرت همه سالهای هنری اش است. به این موضوع اعتقاد داری؟
دقیقا. تو در اولین کنسرتت است که باید خودت را ثابت کنی و بتوانی مخاطبانت را نگه داری. در اولین کنسرت است که تو نخستین مواجهه ات را با دوستدارانت در تهران داری و همین مواجهه می تواند برنامه های بعدی را تضمین کند. باید خود را برای همه این اتفاقات آماده کنیم و همین مهم ترین دلیلی ست که باید اجرای اول از همه لحاظ کامل باشد.

    * تو پس از سالها تلاش و فعالیت در عرصه موسیقی پاپ سرانجام به آرزویت رسیده ای و قرار است در اولین کنسرتت، به دیدار دوستدارانت بروی. حتما این لحظه برای تو لحظه خاصی است.
این بزرگترین آروزی من بوده که در حال محقق شدن است. ابتدای آروزی هر خواننده ای شنیده شدن آثارش است و اینکه کارهایش را در جاهای مختلف بشنود. بعد آرام آرام آرزوها بزرگ تر می شوند و کنسرت در تهران دیگر جزو بزرگ ترین آرزوهای یک خواننده در ابتدای آغاز فعالیت های هنری اش است. استرسش زیاد است و لذتش هم خیلی بالاست. به هر حال تو به آرزویت رسیده ای و با طرفدارانت همصدا می شوی و این مواجهه لذت بخش است. انرژی زیادی برای این اجرا دارم.
 
    * طرفدارهای تو ثابت کرده اند که به شدت روی تو تعصب دارند و این از هجوم آنها در بخش کامنت های اخبار تو  کاملا مشخص است. این حضور متعصبانه در کنسرت های تو هم اتفاق خواهد افتاد؟
امیدوارم. من وظایفی دارم که باید آنها را در کنسرت ها به بهترین شکل ممکن انجام دهم. طرفدارانم همیشه به من لطف دارند. من همه کامنت ها را می خوانم و از آنها انرژی می گیرم. به هر حال باید کنسرت، کنسرت خوبی باشد تا بتواند نظر دوستدارانم را جلب کند. من سعی ام را می کنم. بقیه اش دیگر دست خداست.
 
    * در مورد کنداکتور برنامه ات هم کمی توضیح می دهی؟
7 قطعه از آلبوم و حدود 9 قطعه دیگر هم از آثاری که بیشتر شنیده شده اند اجرا می شوند و 16 قطعه را اجرا خواهیم کرد.

   * رهبری ارکسترت را چه کسی بر عهده دارد؟
حامد برادران رهبر ارکستر من است و اعضای گروه هم از جمله بهترین های ایران هستند که در این کنسرت روی صحنه خواهند رفت.
"منبع خبر: موسیقی ما"

سامان جلیلی,آلبوم «پرتگاه»,
آمار بازدید : 1,146
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500