ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : شنبه 11 بهمن 1393 - ساعت 13:33:38
چاپ خبر

افشین سیاهپوش به صحنه می‌رود

افشین سیاهپوش، خواننده گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت در تهران هستیم که قرار است این کنسرت اوایل فروردین در سالن اریکه ایرانیان برگزار شود.


53621_635582908460513723_m.jpgافشین سیاهپوش، خواننده گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت در تهران هستیم که قرار است این کنسرت اوایل فروردین در سالن اریکه ایرانیان برگزار شود.
این خواننده در ادامه بیان کرد: ما 30 مهرماه در سالن اریکه ایرانیان به صحنه رفتیم که به دلیل استقبال خوب مخاطبان تصمیم گرفتیم دوباره به اجرای برنامه در تهران بپردازیم.
سیاهپوش درباره این کنسرت افزود: این کنسرت بسیار خاص است و بخشی از این کنسرت به بازخوانی قطعات قدیمی اختصاص دارد، همچنین در این کنسرت قطعات اعتراف، الکی، فقط بمون، مادر، دل دل و..... برای مخاطبان اجرا می شود.
این خواننده درباره اعضا و نوازندگان گروه گفت: در این کنسرت سامان امامی، مجید کاشانیان، رضا معرف، فرزاد قماشچی و .... به عنوان نوازنده حضور دارند.
افشین سیاهپوش در ادامه تاکید کرد: خوشبختانه بعد از مدت‌ها توانستم مجوز آلبوم جدیدم با عنوان "واسه دل خودم" را بگیرم که این اثر موسیقایی اسفندماه سال جاری روانه بازار موسیقی می‌شود.
این خواننده درباره قطعات این اثر گفت: این آلبوم شامل 16 قطعه است و نام بعضی از قطعات آن حس قشنگ، واسه دل خودم، تو حق منی، کی می فهمی، زندگی یعنی این و ..... است. سیاهپوش در پایان گفت: در این آلبوم رضا تاجبخش، ساناز کریمی، بابک مافی، انوشیروان تقوی، علی استیری، مسعود امامی، امین قباد، محمد کاظمی، پویان اعتصامی، فرید فراز، حسین سالاری مقدم، حامد برادران و .... با من همکاری کرده اند.

افشین سیاهپوش,آلبوم "واسه دل خودم",
آمار بازدید : 1,135
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500